Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Monitoring komisu samochodowego.

nowikzdw 17 Lis 2009 18:33 4077 20
  • #1 17 Lis 2009 18:33
    nowikzdw
    Poziom 22  

Witam Was drodzy przyjaciele ;) Naczytałem się o monitoringu, ale nie mam takiej wiedzy jak Wy, dlatego proszę o radę. Muszę założyć monitoring w komisie samochodowym(obecnie trwają przygotowania do otwarcia;) ). Będzie to komis z drogimi autami, dlatego zależy mi na jakości. Oczywiście chciałbym to zrobić jak najtańszym kosztem :D Myślałem o markowych kamerach, ale nie wiem jakie...
    Napiszę może o moich wymaganiach:
    -Myślę o 4 kamerach(3 zewnętrzne i jedna w biurze, ewentualnie 4 na zewnątrz i jedna w biurze).
    -Kamery muszą widzieć w nocy, oraz nie chciałbym mieć problemów zimom, czyli myślę o kamerach z grzałką.
    -Rejestrator: Nie znam się, mówię szczerze, ale zależy mi na takim abym mógł przechowywać na jego dysku zapis z całego tygodnia(monitoring jest włączony 24h).
    -Możliwość podglądu przez przeglądarkę internetową.
    -Interesowałoby mnie, żeby była opcja powiadomień sms(np. wieczorem kamera wykryje ruch, i wysyła sms na podany nr).

Trochę o samym komisie. Zamieszczam Wam taki rysunek poglądowy. Żółte kółka to latarnie uliczne. Te 2 wewnątrz komisu dopiero będą ustawione. Pozostałe 2 są za komisem, na drodze, ale ich światło sięga mniej więcej na 20m wgłąb. Czerwona kreska to brama.
    Proszę Was o pomoc, sam nie dam rady. O ile z połączeniem nie będę mieć problemów, mam problem z wyborem...Domyślam się, że na częściowo( a może i całościowo, nie wiem jak daleko sięgnie światło latarni....) oświetlony plac należy dobrać inne kamery, niż na plac gdzie panują egipskie ciemności.

Oczywiście w komisie będzie stały dostęp do internetu(neostrada).

Bardzo Was proszę o nazwy kamer, rejestratorów, na co zwracać uwagę, a na co nie.