Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

centralny zamek vectra b 2001

bogdan-11 17 Lis 2009 20:26 1359 6
  • #1 17 Lis 2009 20:26
    bogdan-11
    Poziom 2  

    Witam,czy ktoś może mi podpowiedziec gzie jest problem z moim zamkiem centralnym.wszystie drzwi zamykaja i otwierają sie z kluczyka natomiast z pilota nic nie działa.Próbowałemzestroic kluczyk ze sterownikiem -też nic ,kontrolka na kluczyku miga a zamki nie działają.Może ktos miał tez taki przypadek i cos moze pomóc.Dodam ze sterownik to kiekertAG GM24416615 Z góry dzieki za pomoc

    0 6
  • #2 17 Lis 2009 21:49
    cardiag
    Poziom 30  

    problem oczywisty, brak napięcia wyzwalającego programowanie na centralce.

    0
  • #3 17 Lis 2009 23:33
    bogdan-11
    Poziom 2  

    cardiag napisał:
    problem oczywisty, brak napięcia wyzwalającego programowanie na centralce.
    dzieki pozostała mi wizyta u specjalisty bo sam z tym nic nie poradze

    0
  • #4 18 Lis 2009 02:06
    paweldo
    Poziom 12  

    Spróbuj wyjąć baterię z pilota i lekko przeczyścić styki i ponownie włożyć (aby pobudzić)- powinno pomóc, jeśli nie to sprawdź jeszcze bezpiecznik odpowiadający za zamek centralny(pod kolumną kierownicy). Pzdr

    0
  • #5 18 Lis 2009 07:19
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 18 Lis 2009 09:45
    bogdan-11
    Poziom 2  

    jorge83 napisał:
    nic to nie, problem w sterowniku lub radiu
    Witam pilota rozbierałem czysciłem bateria ok dioda miga ale centralka nie reaguje na synchronizacje dzisiaj spróbuje odłączyc radio moze cos to da Pozdrawiam,
    edit:własnie wróciłem z parkingu radio wyjęte ale zadnych zmian,czy ktoś się wie jaki kolor przewodu za co odpowiada przy wejsciu do sterownika

    0
  • #7 18 Lis 2009 19:43
    cichy117
    Poziom 12  

    Spróbuj poprawić luty w pilocie. Przypadłość dość częsta. Dioda miga a pilot nie działa

    0