Witam
Mam następujący problem. Tak się nieszczęśliwie stało ,że pewnego razu zapaliła się na zestawie wskaźników kontrolka immobilizera, a kontrolka check przestała się wyświetlać - w związku z tym samochód nie chciał się odpalić a awaryjne wprowadzanie key code nie przynosiło rezultatu....po wnikliwej analizie stwierdziłem pęknięcie jednego pinu w złączu sterownika.
Złącze wyprowadziłem z płytki na zewnątrz i wszystko wróciło do normy. Pozostał tylko jeden mały szkopuł... przypadkowo stwierdziłem , że pęknięta jest obudowa stacyjki ( z tworzywa)- podkleiłem ją prowizorycznie poxipolem tak ,że by żona mogła z dwa dni pojeździć, ale w momencie przekręcania zapłonu nie odbijało zwrotnie kluczyka - trzeba było ręcznie cofnąć. Wczoraj się zabrałem za tą stacyjkę i postanowiłem ja skleić porządniej- zrobiłem przetop tworzywa, wszystko pięknie i ładnie się trzyma, stacyjka odbija. Po podłączeniu stwierdziłem , że na stałe zaczął świecić sygnalizator check...samochód wyposażony w instalację lpg, po przełączeniu na gaz w trakcie jazdy co jakiś czas kontrolka mruga - samochodu nie muli, jedzie poprawnie. Na paliwie check świeci się cały czas. Zauważyłem , że po przekręceniu kluczyka, pompa paliwa pracuję trybem ciągłym ( wcześniej buczenie było słychac na ok 3 sekundy). Co może być tego przyczyną ? Komputer zarejestrował wypięcie stacyjki?(akumulator odpięty na czas demontażu) Zastanawia mnie objaw ciągłej pracy pompy bez odpalenia zapłonu....Czyżby tylko serwis?
Z góry dzięki za zainteresowanie;)
Mam następujący problem. Tak się nieszczęśliwie stało ,że pewnego razu zapaliła się na zestawie wskaźników kontrolka immobilizera, a kontrolka check przestała się wyświetlać - w związku z tym samochód nie chciał się odpalić a awaryjne wprowadzanie key code nie przynosiło rezultatu....po wnikliwej analizie stwierdziłem pęknięcie jednego pinu w złączu sterownika.
Złącze wyprowadziłem z płytki na zewnątrz i wszystko wróciło do normy. Pozostał tylko jeden mały szkopuł... przypadkowo stwierdziłem , że pęknięta jest obudowa stacyjki ( z tworzywa)- podkleiłem ją prowizorycznie poxipolem tak ,że by żona mogła z dwa dni pojeździć, ale w momencie przekręcania zapłonu nie odbijało zwrotnie kluczyka - trzeba było ręcznie cofnąć. Wczoraj się zabrałem za tą stacyjkę i postanowiłem ja skleić porządniej- zrobiłem przetop tworzywa, wszystko pięknie i ładnie się trzyma, stacyjka odbija. Po podłączeniu stwierdziłem , że na stałe zaczął świecić sygnalizator check...samochód wyposażony w instalację lpg, po przełączeniu na gaz w trakcie jazdy co jakiś czas kontrolka mruga - samochodu nie muli, jedzie poprawnie. Na paliwie check świeci się cały czas. Zauważyłem , że po przekręceniu kluczyka, pompa paliwa pracuję trybem ciągłym ( wcześniej buczenie było słychac na ok 3 sekundy). Co może być tego przyczyną ? Komputer zarejestrował wypięcie stacyjki?(akumulator odpięty na czas demontażu) Zastanawia mnie objaw ciągłej pracy pompy bez odpalenia zapłonu....Czyżby tylko serwis?
Z góry dzięki za zainteresowanie;)