Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat 3C 2,0TDi Zwarcie w elektryce...

18 Lis 2009 17:27 7102 14
  • Poziom 16  
    Passat 3C 2,0TDi 140KM BKP 2006r. Na silniku vag wykrywa następujące błedy:
    VIN : WVWZZZ3CZ6
    Numer Sterownika : 03G906018A
    Nazwa : R4 2.0l PPD1.1 G
    Kodowanie : 03 78
    SW : 39373233
    DTC : 4071:66 P0113 Czujnik temperatury zasysanego powietrza - G42 za duża wartość sygnału Zwarcie do plusa Lamp OFF
    DTC : 40EE:66 P0238 Czujnik ciśnienia doładowania sygnał za duży Zwarcie do plusa Lamp OFF

    Walcze z tym od kilku dni, niestety bez rezultatu. Przepływka,n18,n75, napięcie na wtyczkach oraz przewody podciśnienia sprawdzone, silnik oraz turbinka prawie nowka 2200km przebiegu. Passek nie ma mocy... Może Koledzy orientujecie się co mogłbym jeszcze sprawdzić.?
  • Poziom 22  
    Przecież pisze! czujnik temperatury powietrza na kolektorze dolotowym z interculera,
    zawór N75 -regulator ciśnienia doładowania.

    Jak nie to trzeba wykonać testy vagiem w ruchu, szukaj na elektrodzie bo jest tu wszystko!
  • Poziom 13  
    A jak wygląda podłączenie masy w tych czujnikach?
    Bo możliwe że z masą są problemy.
  • Poziom 36  
    gvw napisał:
    Passat 3C 2,0TDi 140KM BKP 2006r. Na silniku vag wykrywa następujące błedy:
    VIN : WVWZZZ3CZ6
    Numer Sterownika : 03G906018A
    Nazwa : R4 2.0l PPD1.1 G
    Kodowanie : 03 78
    SW : 39373233
    DTC : 4071:66 P0113 Czujnik temperatury zasysanego powietrza - G42 za duża wartość sygnału Zwarcie do plusa Lamp OFF
    DTC : 40EE:66 P0238 Czujnik ciśnienia doładowania sygnał za duży Zwarcie do plusa Lamp OFF

    Walcze z tym od kilku dni, niestety bez rezultatu. Przepływka,n18,n75, napięcie na wtyczkach oraz przewody podciśnienia sprawdzone,

    Ile przewodów masz przy czujniku ciśnienia?Na pewno je dobrze obmierzyłeś?
  • Poziom 16  
    Dzięki Panowie za odpowiedzi...Masy sa w tym samochodzie juz x razy sprawdzane podczas innych prac, tu problem lezy w czyms innym, co do pomiarow to raczej wszystko dobrze jest obmierzone juz po kilka razy, dla pewnosci nawet uruchomiłem autodate i postepowalem krok po kroku jak w instrukcji.
    Czy złe podłączenie przewodow podcisnieniowych z zaworu magnetycznego moze powodowac obecne objawy oraz powstałe błędy??
  • Poziom 16  
    Panowie macie jakąś rozpiske albo schemat podłączenia przewodów podciśnieniowych wychodzących z zaworu magnetycznego, bo ten z etki jest bardzo niedokładny. Sprawdziłem je po raz kolejny, niby są szczelne ale widać ze kombinowane, przedłużane itp, być moze pomylona jest kolejnosc.?
  • Poziom 16  
    krukj napisał:
    Może ta stronka pomoże: http://www.vagcat.com


    Dzięki ale nic konkretnego tam nie znalazłem, za pomocą etki i autodaty doszedłem do schematu jak 'mniej wiecej' powinny byc rozwiązane połączenia weżyków, jeden był zamieniony, ale póki co zaden z błedów nie znikł ani w jeździe nic się nie zmieniło, zostało mi jeszcze 3 wezyki i jakies 9 kombinacji połączeń (tak, taka metodą kombinuje :) niestety, sa niewyraźne na schematach, ale dzis juz nie mam chęci zeby to robic..Wszystko szło by lepiej gdyby nie ten cały zawór magnetyczny...
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Tu masz schemat podciśnień dla Twojego auta :
    Passat 3C 2,0TDi Zwarcie w elektryce...
  • Poziom 16  
    Sztomel jestes Wielki :) takiego schematu właśnie szukałem, juz widze że mam u siebie inaczej wyprowadzone te wężyki, zobaczymy jakie bedą zmiany po podłaczeniu według tego opisu. Dzięki Ci za zainteresowanie...
  • Poziom 16  
    Odwrotnie spojrzałem przewody dobrze były podłączone! Problem aktualny, jedyne czego jeszcze nie podmieniałem to zawor magnetyczny, ale mysle ze gdyby byl uszkodzony to objawy bylby by takie jak przy uwalonym n75 czy n18, no chyba ze sie myle..


    Autko zrobione lata jak ta lala, przyczyna? Zwarcie we wtyczce do wiazki centralnej na podłużnicy...
  • Poziom 2  
    Witam mam ten sam problem czy moglbys wrzucic fotki ewentualnie blizej opisac ktora to wiazka
  • Poziom 1  
    Witam
    Widzę że temat błędu zbyt dużego doładowania jest już znany.
    Mam taki sam problem jak kolega który opisał odpowiednio błędy czujnika doładowania i wykrył problem elektryczny. Podam że zawór n75 turbina i gruszka sprawne jak również nowy czujnik na przewodzie doborowym do kolektora ssacego. Czy kolega może podać miejsce gdzie wykrył problem. Passat B 6 2009 140 Km. Z góry dziękuję