Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat b4 tdi problem z odpalaniem

19 Lis 2009 14:33 5022 11
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich
    Mój Passat jak jest zino, poniżej zera to kontrolka od świec świeci sie długo, ale jak zgaśnie i przekręce kluczyk to obruci pare razy i zapali.Przyjeżdzam pod szkołe, kończe o 15 zajęcia, jest już ciepło wtedy, przekręcam na zapłon, kontrolka świeci sie krótko, poczym gasnie, ja zapalam i kręci kręci aż zapali, ale zapalił.Teraz pasek stał przez jeden dzień, było dzisiaj 10 stopni na plusie, o godzinie 15 chce zapalić, kontrolka świeci sie krótko, przekręcam kluczyk i kręce kręci...w końcu nie chciałem go męczyć lecz wyłączyłem i jeszcze raz, potem pokręcił i zapalił.Chce jeszcze dodać że jak jest ciepły i wyjde np do sklepu przchodze to pali na dotyk.Ostatnio mechanik wymieniał mi świece i rozrzad, zaraz po sprowadzeniu auta do Polski.
    Powiedzcie co może być przyczyną...
    Aha jeszcze jedno jak było raz -3tej zimy to zapalił mi i falowały obroty tak w okol 1000, ale po chwili ustały.
    prosze powiedzciecomoże być przyczyną tego złego odpalania
    Z góry dziękuje

    Dodano po 1 [minuty]:

    Teraz zostawiam go na 2 dni żeby sprawdzić czy sie nie zapowietrza, doradzili mi również sprawdzenie ustawienia rozrządu i kąta wtrysku.Macie na myśli jeszcze coś??
  • Poziom 39  
    Po wymianie rozrządu nie został prawidlowo ustawiony moment wtrysku.
  • Poziom 10  
    mogą ci wtryski lać. miałem tak w swoim to to nie mogłem go w zimę zapalić zawsze.ale jak odpalił i był ciepły to nigdy nie było żadnego problemu
  • Poziom 9  
    No świece grzeją bo jak było na minusie to zagrzały dłużej i mi odpalił.A jak jest na plusie to świce nie grzeją, bo to zależy od temp.Teraz zostawiam auto na 2 dni bez jeżdzenia, żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwa.Jeśli nie bedzie to czeka mnie sprawdzenie wtryskiwaczy, i ustawień rozrzadu, który mi robił mechanik.
  • Poziom 9  
    Witam
    Odłącz czujnik temp wody,włącz zapłon
    policz do 15 i odpal, nie czekaj aż kontrolka
    zgaśnie następnie podłącz czujnik jak
    zadziała to chyba wiadomo.
    Pozdrawiam
  • Poziom 39  
    Jak zadziała to wiadomo-ale co wiadomo p.Ryszard M
  • Poziom 9  
    Był jeden pecherzyk powietrza.ale pokręcił i odpalił.Wczoraj jeżdziłem, dzisiaj odpalam o godzinie 12 i znow krece kręci i ...odpala;/ miałem nadzieje że sie zapowietrza.Dzisiaj jade do mechaniora który robił mi rozrząd i dowiem sie co powie

  • Poziom 27  
    I co początek wtrysku już ustawiony poprawa jest czy nie
  • Poziom 9  
    ROzrząd jest dobrze ustawiony, tak mówi mechanik żeby mi sie cuda działy jakby był o 1 ząbek przestawiony, wymieni mi filtr paliwa i zaworek paliwa.
  • Poziom 35  
    Rozrząd swoją drogą a kąt wyprzedzenia wtrysku swoją, podpiąć interfejs diagnostyczny i sprawdzić wartość kąta wtrysku w 01 Engine, grupa 000, pole 2 od lewej w trybie Basic Settings - ustawić pompą wtryskową na wartość około 49-51 bo z pewnością będziesz miał opóźniony.
  • Poziom 9  
    Klin na kole zębatym wału bedzie scięty i jest luz na nim i automatycznie ci sie zmienia kąt wtrysku zmien koło zębate na wale nowa srube daj na kleju i ustaw pozniej kąt wtrysku na 49-51 i po problemie