Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Monitorowanie stanu zdrowia

dzielny18 19 Lis 2009 15:08 5085 6
  • #1 19 Lis 2009 15:08
    dzielny18
    Poziom 9  

Witam. Jestem studentem II roku WAT-u na kierunku elektronika. Zwracam się z prośbą o jakieś linki, materiały dotyczące wyżej wymienionego tematu, ponieważ szukam, szukam i nic. Mam przygotować pracę, która będzie dotyczyła nowoczesnych materiałów i ich właściwości zastosowanych w tych systemach, również materiałów dopiero testowanych. Mam nadzieję że pomożecie;) Z góry dziękuje... Tak wiem... ten dział nie jest od tego, ale temat najbardziej pasuje do tego działu...

0 6
  • #2 20 Lis 2009 13:34
    kaMania
    Poziom 9  

Czego ty właściwie szukasz?? Bo jeśli chcesz kupić np ciśnieniomierz możesz przejrzeć ofertę www.hihawa.pl Mają duży wybór dobrego sprzętu. Jeśli potrzebujesz sprzętu, którym będziesz monitorował swoje ciśnienie to jak najbardziej powinieneś zaopatrzyć się w taki sprzęt. Powiem szczerze, że znaleźć dobry sprzęt medyczny jest dość trudną sprawą. A hihawa.pl ma sprzęt doskonałej jakości.

0
  • #3 20 Lis 2009 16:53
    fortronik
    Admin Sprzętu Medycznego

kaMania napisał:
    Czego ty właściwie szukasz?? Bo jeśli chcesz kupić np ciśnieniomierz możesz przejrzeć ofertę www.hihawa.pl ...

Myślę, że Koleżanka nie jest w temacie. Do monitorowania funkcji życiowych człowieka służy dość skomplikowana aparatura kontrolno - pomiarowa, a nie tylko ciśnieniomierz.

0
  • #4 20 Lis 2009 21:48
    W.Wojtek
    Specjalista od telefonów

Co to jest " stan zdrowia"???? Potrafisz to zdefiniowac????
    A jesli chodzi o monitorowanie funkcji zyciowych to szukaj na stronach anestezjologicznych.
    WW. anestezjolog.

0
  • #5 26 Lis 2009 22:24
    limbi
    Poziom 9  

fortronik napisał:
    kaMania napisał: