Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Instalacja LPG Prins po czyszczeniu

aklo 01 Maj 2010 14:45 11640 32
  • #31
    aklo
    Poziom 9  
    Po tych wszystkich problemach od 2004 r zdecyduję się chyba na wymianę reduktora.Mam skodę Fabię 1,4 44kw zagazowaną Prinsem.Gaziarz w Wa-wie poleca mi reduktor Tomasetto.Jaka jest wasza opinia i co możecie mi doradzić.Chodzi mi żeby reduktor trzymał ciśnienie 2 bary był łatwy w obsłudze i regulacji i miał niedrogie zestawy naprawcze.
  • MetalworkMetalwork
  • #32
    eurotelgsm
    Poziom 11  
    Ja też mam taką instalacje przejechałem ok 600 km 140 km/h autostradą, zatankowałem do pełna i po jeżdzie już sie nie przełaczy, elektrozawory sprawne co moze byc?? pomóżcie , ew program do diagnostyki auta z niemiec galaxy 2,3 97 rok.
  • #33
    gimak
    Poziom 39  
    eurotelgsm napisał:
    Ja też mam taką instalacje przejechałem ok 600 km 140 km/h autostradą, zatankowałem do pełna i po jeżdzie już sie nie przełaczy, elektrozawory sprawne co moze byc?? pomóżcie , ew program do diagnostyki auta z niemiec galaxy 2,3 97 rok.

    Przy takim opisie, na odległość to tylko jasnowidz coś może zdziałać lub niektóre dochtory, ale mimo że nie jestem ani jednym ani drugim, spróbuję ....
    Przypuszczam, że na instalacji jest już ładnych parę tysiączków nabite, albo kolega miał pecha i zatankował zaolejonego gazu. W związku z tym przypuszczam, że reduktor jest trochę przycięty (dokłada się jeszcze niska temperatura) i daje za duże ciśnienie na starcie, przy którym czas otwarcia wtryskiwaczy gazowych wyliczony przez komputer gazowy jest mniejszy niż możliwości fizyczne wtryskiwaczy gazowych i przez to komputer gazowy nie pozwala na przełączenie.
    To jest teoria przeze mnie wymyślona na wytłumaczenie sytuacji, z którą się spotkałem - wysokie ciśnienie zmierzone manometrem (ponad 2.6 bara - zakres manometru do 2.5 bara, a powinno być 2 bary), a nie miałem wtedy programu diagnostycznego, żeby te przemyślenia skonfrontować. Przypuszczam, jak w moim przypadku, że wystarczy rozebrać reduktor na czynniki pierwsze i dokładnie wyczyścić. W przypadku sztywnych membran trzeba je będzie wymienić. Po tej operacji trzeba ustawić prawidłowe ciśnienie pracy reduktora. Jak nie jest znane, to przed demontażem policzyć, ile obrotów jest wkręcona lub wykręcona śruba regulacyjna i po montażu tak samo ją ustawić (jeżeli instalacja wcześniej poprawnie działała).