Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problemy z czujnikiem temperatury w cinquecento 700

dawidziak1986 19 Lis 2009 17:50 9604 31
  • #1 19 Lis 2009 17:50
    dawidziak1986
    Poziom 9  

Witajcie!!:
    Jestem świeżym kierowca, kupiłem fiata cinquecento 700 z 95 roku.spisuje się bardzo dobrze.Tylko....mam problem z kontrolka wyznaczająca temperaturę płynu chłodzącego (świeci się na czerwono i wygląda jak termometr na fali),kontrolka nie świeci od razu, zapala się po jakimś czasie jazdy. Bylem u dwóch mechaników, powiedzieli ze to wina czujnika, wymieniłem go już dwa razy i dalej się świeci:( Termostat w porządku, chłodnica tez,wiatrak ok, nawet wymieniłem bezpieczniki. Czy to mozliwe ze to coś z elektronika?

0 29
  • #2 19 Lis 2009 21:41
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 19 Lis 2009 21:49
    dawidziak1986
    Poziom 9  

Ona zaczyna sie palic po pewnym czasie jazdy,nie pali sie odrazu tylko najpierw delikatnie zaczyna sie jażyć ledwo ja widac i z czasem czerwienieje:( juz nie mam pojecia.

0
  • #4 20 Lis 2009 02:10
    dawidziak1986
    Poziom 9  

najgorsze to jest to ze w tym CC nie ma wskaznika temperatury jest tylko kontrolka.a co do twojego Pytania to gdy sie go odlacza to przestaje swiecic. pozdrawiam.

0
  • #5 20 Lis 2009 08:58
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 20 Lis 2009 10:24
    tomaszsikor
    Poziom 12