Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uruchomienie karty 'n'-ki na innym dekoderze

clim 19 Lis 2009 19:18 18411 14
  • #1 19 Lis 2009 19:18
    clim
    Poziom 9  

Witam,
    Przebywam aktualnie poza miejscem zamieszkania. Zamówiłem przez internet nowy tuner 'n'-ki który przyszedł na mój domowy adres. Teraz moje pytanko: czy jeżeli żona prześle mi jedynie kartę dostarczoną z tunerem - będę w stanie odbierać programy na innym tunerze? Czy wymagana jest jakaś forma aktywacji itp?
    Wiem, dla wielu może okazać się to banalne. Jestem laikiem jezeli chodzi o tv-sat i wolę wiedzieć zawczasu co będzie niezbędne.
    Z góry dzięki za wszelkie info.
    Pozdrawiam.

0 14
  • #3 19 Lis 2009 19:45
    andpol 33
    Poziom 35  

Poooodbno parowanie następuje przy aktywacji. Jeżeli kartę włoży się do innego tunera i dopiero dokona aktywacji to zagra. Wiadomość niestety nie jest pewna. Tak wyczytałem na innym forum.

0
  • #4 19 Lis 2009 19:48
    clim
    Poziom 9  

Jesteś pewien na 100%? Z tego co widziałem u kumpli to mieli karty 'n'-ki w różnych tunerach kupionych na allegro. To samo z cyfrą+

Dodano po 2 [minuty]:

A z tym parowaniem przy aktywacji była by jeszcze większa kicha bo co później zrobić z tunerem z N-ki?? Czy można to później odkręcić w biurze obsługi? Musi być jakaś opcja w razie awarii tunera?

0
  • Pomocny post
    #5 19 Lis 2009 20:05
    andpol 33
    Poziom 35  

Karta jest parowana z tunerem. W przypadku awarii tunera pozostaje jego naprawa, albo wymiana razem z kartą. Tuner cały czas jest własnościa N-ki, więc jak przestaje działać zgłaszasz i nie wnikasz. Nie wiem jaka jest procedura. Może ktoś z abonentów się wypowie, czy wymiana, czy naprawa?

1
  • #6 19 Lis 2009 20:11
    Doominus
    Poziom 34  

C+ i TNK nie są parowane mogą działać praktycznie na każdym dekoderze.
    N i Polsat parują karty z dekoderami.

0
  • #7 19 Lis 2009 20:14