Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra 1, benzyna 8v, 1999, pompa paliwowa

21 Lis 2009 09:55 1829 4
  • Poziom 2  
    W moim samochodzie została zamontowana przez poprzedniego właściciela blokada elektryczna na pompie paliwowej. Sama blokada odcinała dopływ prądu do pompy. Obok miejsca dla kierowcy został zamontowany guzik, który należało wcisnąć podczas startu silnika. Niestety instalacja została niezbyt dobrze wykonana a jej kable dosłownie skręcone. Doszło do zwarcia i pompa się zablokowała. Teraz mam problem bo pomimo iż udało mi się pompę odblokować to nie dostaje ona napięcia a blokada na instalacji elektrycznej pompy ma dołożone jeszcze jakieś dwa przekaźniki. Chciałbym się pozbyć tej blokady i doprowadzić indtalację do stanu oryginalnego. Niestety nigdznie nie mogę znaleźć schematów instalacji elektrycznej pompy paliwowej do mojego samochodu. Czy ktoś może ma takie schematy albo wie gdzie je znaleźć. W książeczce obsługi pojazdu nie ma nic takiego, niestety. Bardzo proszę o pomoc.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Spec od samochodów
    Znajdz orginalny , fabryczny przewód wywal te przekażniki i podłącz bezpośrednio do pompy
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 2  
    też tak chciałem zrobić ale przewody są dość stare i ciężko się połapać który jest oryginalny a który nie. Mogę użyć metody prób i błędów ale nie chciałbym zepsuć pompy
  • Poziom 32  
    Musiałbyś być naprawdę zdolny
  • Poziom 28  
    Chłopie o jakich trudnościach ty piszesz .Auto 10letnie wcale nie musi mieć nieczytelnych kolorów przewodów.W którym miejscy masz te " blokady" założone ? Kolor przewodów do pompy w ASTRZE F to czerwononiebieski ,bezpiecznik F2 ,przekażnik w nogach pasażera po prawej stronie .