Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI B3 1.8 PM LPG problem z silnikiem.

dero12 21 Lis 2009 12:20 2504 2
  • #1 21 Lis 2009 12:20
    dero12
    Poziom 11  

    Bosch Mono-Motronic

    koledzy może coś poradzicie , sytuacja wygląda tak ::

    Silnik zaczął mieć problemy z zapalaniem jakby palił nie na wszystkie cylindry , więc wymieniłem kopułkę oraz palec oczywiście BERU , po wymianie wszystko wróciło do normy .
    Za kilka dni ten sam problem czyli problem z odpaleniem i chodzi jak traktor można jechać brak mocy , sprawdziłem czujnik niebieski odpowiedzialny za podawanie danych do kompa parametry OK.
    Ponieważ miałem drugi komplet przewodów wysokiego napięcia zacząłem podmieniać po jednym kablu , po wymianie dwóch żadnej reakcji , wymieniam przewód od cewki , auto odpaliło normalnie i wszystko znowu ok , więc ucieszony że znalazłem usterkę pojechałem do celu .
    Minęły dwa dni i znowu ten sam problem do tego teraz gaśnie nie trzyma obrotów chodzi jakby na 2 ,3 cylindry , podmiana przewodów WN nie robi już żadnej różnicy .
    dziś odczytałem kody migowe :
    pokazał 4 błędy , od pierwszego :

    1) 2-1-1-3 Czujnik hallotronowy lub jego obwód
    Uwaga! Kod numer „2113" będzie zawsze obecny po włączeniu zapłonu
    i zatrzymaniu silnika w systemach, w których źródłem sygnału wyzwalającego
    pracę
    2) 2-3-4-2 Sonda lambda przestała regulować.
    3) 1-2-3-2 Silnik krokowy prędkości biegu jałowego lub jego obwód
    4) 2-1-2-1 Wyłącznik przepustnicy nie przekazuje żadnych sygnałów.

    i teraz czy ostatni błąd jest tym najważniejszym ? i tu szukać przyczyny ??
    objawy takie same na LPG jak i też na benzynie.

    0 2
  • #2 22 Lis 2009 10:57
    matimon22
    Poziom 25  

    Sprawdź, czy dochodzi masa do czujników TPS, nastawnika przepustnicy, czujnika temp płynu i temp powietrza(ten na wtryskiwaczu). Ta masa jest na jednym przewodzie, wychodzi ze sterownika z pinu 8

    0
  • #3 23 Lis 2009 19:37
    dero12
    Poziom 11  

    Cytat:
    Sprawdź, czy dochodzi masa do czujników TPS, nastawnika przepustnicy, czujnika temp płynu i temp powietrza(ten na wtryskiwaczu). Ta masa jest na jednym przewodzie, wychodzi ze sterownika z pinu 8



    sory . ale nie bardzo kumam jak to sprawdzić miernikiem jak możesz wytłumaczyć byłbym wdzięczny .

    1
  Szukaj w 5mln produktów