Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Movano 2003r 2,5 dti nie odpala

21 Nov 2009 15:13 10078 5
  • Level 12  
    Witam, problem jak w temacie, kts pokazuje błąd czujnika ciśnienia magistrali, wstawiłem nowy i to samo, wtryski sprawdziłem przekladając do drugiego auta i chodziły super, podmieniłem czujniki na wale i na wałku oraz regulator ciśnienia na pompie wysokociśnieniowej, instalacja oczywiście przedzwoniona. Ciśnienia na wtryskach brak ale po odłączeniu regulatora z pompy ciśnienie jest aż przepuszcza zaworem zwrotnym na listwie. W komputerze przy kręceniu rozrusznikiem pokazuje ok.400 Mpa !!! a bez kręcenia 4-5 Mpa którego rzeczywiście nie ma bo jak odkręce przewód od wtrysku to tylko kapnie. W opisach wyczytałem że w czujniku ciśnienia środkowy przewód to sygnał z którego po włączeniu zapłonu powinno wychodzić napięcie 0,3-0,7 volta a na nim jest tyle samo co wchodzi czyli ok.4,5 V, czy możliwe że nowy czujnik jest uszkodzony ?? Dodam jeszcze że na plaku chodzi jak "zegarek", już chyba wszystkie tematy o podobnych problemach na elektrodzie przeczytałem po kilka razy, może ktoś jest w stanie sprawdzić fizycznie jakie napięcie powinno tam być albo coś innego doradzić bo już ręce opadają :(

    pzdr i z góry dzięki za odpowiedzi
  • Level 14  
    Witam serdecznie,
    Poniżej link w którym znajdziesz podpowiedź!
    podobny temat
    Podstawa to sprawdź co jest w filtrze paliwa i czy paliwo z baku do pompy dochodzi bezproblemowo jak dochodzi a w filtrze są opiłki to pompa cr siadła.

    PS Napisz jak doszło do usterki.

    Pozdrawiam
  • Level 12  
    Witam, tego posta z linku też czytałem, pompka paliwa w zbiorniku chodzi ale moim zdaniem ona potrzebna jest tylko przy rozruchu, miałem dzisiaj mastera z takim samym silnikiem z 2007 roku który oryginalnie pompki w zbiorniku nie posiada, ma tylko gruszkę przy filtrze paliwa.
    Auto zostało przywiezione z Niemiec z wydmuchaną uszczelką pod głowicą ale odziwo odpaliło na zaciąg i jakoś tam chodziło, wiadomo jak jak była mała kompresja ( po 22 i 18 ) ale chodziło, potem po naprawie z trudem odpaliło kopcąc na siwo, za każdą następną próbą odpalenia było coraz gorzej aż teraz nie łapie wcale. Dzisiaj mierzyłem napięcia przy czujniku ciśnienia CR w w/w masterze i wszystko jest ok, już mi się pomysły skończyły co jeszcze można podmienić na próbę.

    pzdr
  • Level 10  
    Witam. Czy jakieś inne błędy jeszcze się pojawiają? A może rozrząd żle ustawiony po remoncie?
  • Level 12  
    Witam, po tym jak się nauczyłem schematu instalacji prawie na pamięć okazało się że było kilka miejsc w instalacji z przełamanymi przewodami, prawdopodobnie po odchyleniu jej na bok podczas demontażu głowicy. Auto już śmiga, dzięki wszystkim za zainteresowanie. Pozdrawiam.
  • Level 32  
    waldi73 wrote:
    instalacja oczywiście przedzwoniona.



    No widzisz , coś mi się wydaje że wypisywałeś o czymś, czego nie zrobiłeś. I weż tu pomagaj.