Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Movano 2003r 2,5 dti nie odpala

waldi73 21 Lis 2009 15:13 8386 5
  • #1 21 Lis 2009 15:13
    waldi73
    Poziom 12  

    Witam, problem jak w temacie, kts pokazuje błąd czujnika ciśnienia magistrali, wstawiłem nowy i to samo, wtryski sprawdziłem przekladając do drugiego auta i chodziły super, podmieniłem czujniki na wale i na wałku oraz regulator ciśnienia na pompie wysokociśnieniowej, instalacja oczywiście przedzwoniona. Ciśnienia na wtryskach brak ale po odłączeniu regulatora z pompy ciśnienie jest aż przepuszcza zaworem zwrotnym na listwie. W komputerze przy kręceniu rozrusznikiem pokazuje ok.400 Mpa !!! a bez kręcenia 4-5 Mpa którego rzeczywiście nie ma bo jak odkręce przewód od wtrysku to tylko kapnie. W opisach wyczytałem że w czujniku ciśnienia środkowy przewód to sygnał z którego po włączeniu zapłonu powinno wychodzić napięcie 0,3-0,7 volta a na nim jest tyle samo co wchodzi czyli ok.4,5 V, czy możliwe że nowy czujnik jest uszkodzony ?? Dodam jeszcze że na plaku chodzi jak "zegarek", już chyba wszystkie tematy o podobnych problemach na elektrodzie przeczytałem po kilka razy, może ktoś jest w stanie sprawdzić fizycznie jakie napięcie powinno tam być albo coś innego doradzić bo już ręce opadają :(

    pzdr i z góry dzięki za odpowiedzi

    0 5
  • #2 22 Lis 2009 23:15
    auto-krak.pl
    Poziom 14  

    Witam serdecznie,
    Poniżej link w którym znajdziesz podpowiedź!
    podobny temat
    Podstawa to sprawdź co jest w filtrze paliwa i czy paliwo z baku do pompy dochodzi bezproblemowo jak dochodzi a w filtrze są opiłki to pompa cr siadła.

    PS Napisz jak doszło do usterki.

    Pozdrawiam

    2
  • #3 23 Lis 2009 16:32
    waldi73
    Poziom 12  

    Witam, tego posta z linku też czytałem, pompka paliwa w zbiorniku chodzi ale moim zdaniem ona potrzebna jest tylko przy rozruchu, miałem dzisiaj mastera z takim samym silnikiem z 2007 roku który oryginalnie pompki w zbiorniku nie posiada, ma tylko gruszkę przy filtrze paliwa.
    Auto zostało przywiezione z Niemiec z wydmuchaną uszczelką pod głowicą ale odziwo odpaliło na zaciąg i jakoś tam chodziło, wiadomo jak jak była mała kompresja ( po 22 i 18 ) ale chodziło, potem po naprawie z trudem odpaliło kopcąc na siwo, za każdą następną próbą odpalenia było coraz gorzej aż teraz nie łapie wcale. Dzisiaj mierzyłem napięcia przy czujniku ciśnienia CR w w/w masterze i wszystko jest ok, już mi się pomysły skończyły co jeszcze można podmienić na próbę.

    pzdr

    0
  • #4 28 Lis 2009 15:02
    trafbiuro
    Poziom 9  

    Witam. Czy jakieś inne błędy jeszcze się pojawiają? A może rozrząd żle ustawiony po remoncie?

    0
  • #5 28 Lis 2009 15:45
    waldi73
    Poziom 12  

    Witam, po tym jak się nauczyłem schematu instalacji prawie na pamięć okazało się że było kilka miejsc w instalacji z przełamanymi przewodami, prawdopodobnie po odchyleniu jej na bok podczas demontażu głowicy. Auto już śmiga, dzięki wszystkim za zainteresowanie. Pozdrawiam.

    0
  • #6 28 Lis 2009 16:04
    Michu10
    Poziom 32  

    waldi73 napisał:
    instalacja oczywiście przedzwoniona.



    No widzisz , coś mi się wydaje że wypisywałeś o czymś, czego nie zrobiłeś. I weż tu pomagaj.

    0