Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Mondeo 1,8 16V 1996r Gaz

22 Lis 2009 05:19 2333 3
  • Poziom 2  
    Witam
    Krótka historia rok temu kupiłem Modeno i od czasu kupna były takie objawy:
    Dotyczy tylko LPG (na benzynie nie ma tego problemu) gorący silnik gasł na jałowym biegu np. czerwone światło, lub wciśnięcie sprzęgła. Więc wziąłem się do roboty i zrobiłem tak, wymieniłem wszystkie gumowe rurki z pod ciśnienia, sondę lambda, filtr powietrza, świece, gumowy trójnik pod ciśnienia, był jak plastelina. Sprawdziłem też przepływomierz jest ok. przewody wysokiego napięcia, opór 2,5 K, czyli ok. następnie sprawdziłem parownik był bardzo słabo poskręcany mogło dostawać się lewe powietrze korzystając z okazji rozkręciłem go i wyczyściłem, membrana jak nowa, i dokładnie poskręcałem mogę powiedzieć, że parownik 10% zużycia, i nagrzewa się prawidłowo, czyli ok. następnie sprawdziłem wszystkie złącza elektryczne brak śniedzi i rdzy, czyli ok. dokładnie sprawdziłem zawory gazu, działają na 100% i uszczelniłem dopływ powietrza od filtra do przepustnicy wszystko szczelne i ładnie. Plus reset komputera.
    Po tym wszystkim zaczął się nowy problem stara usterka została a nowa pojawiła i wygląda to tak, ( i tu dotyczy również benzyny) brak mocy i odczuwa się to tak, jak by się gaz kończył, wiecie, co mam na myśli i do tego pali podwójnie gaz i benzynie i tu rozkładam ręce wysiadam. I tu pytanie do fachowca ktury zna te objawy i wie, co jest grane, wielka prośba o pomoc lub podpowiedz gdzie szukać, przyczyny? Co jest nie tak? I jeszcze to po wyżej 4000-4500 obrotów wyłancza się silnik w czasie jazdy obrotomierz spada momentalnie na zero jak wcisnę sprzęgło wraca wszystko do normy. Z mojego punktu widzenia wygląda to tak jak przeciążenie lub zwarcie przy bardzo wysokich obrotach, co do reszty sprawdziłem wszystkie wyczytane wskazówki z Internetu. Ja odczuwam to jak brak powietrza lub z powietrzem coś wspólnego, bo jak ściągnę rurkę z wlotu powietrza do filtra to jednak tej mocy jest więcej, ale nic po za tym. Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam Adam
  • Poziom 10  
    Witam
    mam takie samo autko tyle że 98r
    co do gaśnięcia na luzie to u mnie było to samo i okazało się że membrany w parowniku są do wymiany
    koszt u nas to
    200 zł w zakładzie
    50 zł na allegro +sam se wymieniłem + 20 zł regulacja
  • Poziom 2  
    Witam dzięki za podpowiedz, ale membranę wykluczam, bo jest w stanie idealnym.
  • Poziom 2  
    Chciałbym dodać, że po przejechaniu 200 km to mam teraz 1500 obrotów (gaz i benzyna) na jałowym biegu, coś się zmieniło, ale co?
    Jak go wyregulować?