Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI A6 2.5 TDI i automatyczna skrzynia biegów

22 Lis 2009 21:24 8439 5
  • Poziom 9  
    witam mam problem z AUDI A6 AVANT 2.5 TDI rok 2000 a mianowicie od pewnego czasu na automatycznej skrzyni biegów działają tylko 3 biegi a w momencie przełączania biegów na tiptroniku wszystko działa poprawnie. Dodam tylko że auto ostatnio z powodu wyjazdu stało miesiąc czasu ... po miesiącu nieużytkowania automatyczna skrzynia kilka dni działała prawidłowo i ..... znowu problem się pojawił. Dziękuje za pomoc pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Witam
    czy nikt nie miał podobnego problemu ?
    dodam tylko że na zimnym silniku jest wszystko ok, natomiast na ciepłym czasami jest ok a czasami obroty wędrują nawet do 1100 i jeśli będą w tej pozycji dłuższy czas automatyczna skrzynia pozwala na przełączanie tylko do biegu nr 3 przy przełączenia na 4 szarpie na tiptroniku podobnie tyle że bez szarpania
  • Poziom 31  
    DIAGNOSTYKA- Mówi Ci coś to słowo?
    Chociaż błędy odczytaj (silnik i skrzynia)
  • Poziom 9  
    błędy odczytane - nic szczególnego co może wrócić uwagę
    brak błędów w skrzyni
    brak w pompie
    niestety ...
  • Poziom 12  
    Witam - jako że temat o ASB dorzucę się z pytaniem dotyczącym ogólnie ASB.

    Jezdzę autmatami od 5 lat - ale ostatnio zainteresowalem się znanym faktem - otóz - na D i R nie można wyjąć kluczyka i odpalić samochodu - blokada zaplonu - interesuje mnie na jakiej zasadzie ta blokada zaplobu dziala - czy to zabezpieczenie mechanicze czy elektryczne/elektroniczna. Pytanie kieruje dlatego że chcialbym zrobić odcięcie zaplonu - wszystkie miejsca byly już przerabiane - ale co gdybym po wyłączeniu samochodu na P i wyjęciu mial przycisk (np sensorowy) ktory uruchamialby symulację włączonego biegu nr R - czy takie coś jest możliwe czy tylko polożenie lewerka na R odcina zaplon - a wystarczy tylko polaczenie odpowiednich obwodów = oczywiscie czy takie coś jest bezpieczne - znaczy w trakcie jazdy na D ktoś przelaczy przycisk i z D wlaczy obwód R (chociaż w zasadzie jakby coś takiego bylo mozliwe to laczylbym /zamienial obwód P na R.

    Pytanie oczywiscie czy takie coś jest wogóle możliwe jest w tym wszystkim najważniejsze - dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    witam
    usterkę usunięto - uszkodzony czujnik temperatury odowiedzialny za wysłanie temperatury do komputera ( czujnik pokaywał -130 st.C )
    temat uważam za zamknięty