Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI A6 2.5 TDI i automatyczna skrzynia biegów

vikingosss 22 Lis 2009 21:24 8175 5
  • #1 22 Lis 2009 21:24
    vikingosss
    Poziom 9  

    witam mam problem z AUDI A6 AVANT 2.5 TDI rok 2000 a mianowicie od pewnego czasu na automatycznej skrzyni biegów działają tylko 3 biegi a w momencie przełączania biegów na tiptroniku wszystko działa poprawnie. Dodam tylko że auto ostatnio z powodu wyjazdu stało miesiąc czasu ... po miesiącu nieużytkowania automatyczna skrzynia kilka dni działała prawidłowo i ..... znowu problem się pojawił. Dziękuje za pomoc pozdrawiam

    0 5
  • #2 30 Lis 2009 21:33
    vikingosss
    Poziom 9  

    Witam
    czy nikt nie miał podobnego problemu ?
    dodam tylko że na zimnym silniku jest wszystko ok, natomiast na ciepłym czasami jest ok a czasami obroty wędrują nawet do 1100 i jeśli będą w tej pozycji dłuższy czas automatyczna skrzynia pozwala na przełączanie tylko do biegu nr 3 przy przełączenia na 4 szarpie na tiptroniku podobnie tyle że bez szarpania

    1
  • #3 30 Lis 2009 22:01
    brandy-p
    Poziom 31  

    DIAGNOSTYKA- Mówi Ci coś to słowo?
    Chociaż błędy odczytaj (silnik i skrzynia)

    0
  • #4 03 Gru 2009 21:14
    vikingosss
    Poziom 9  

    błędy odczytane - nic szczególnego co może wrócić uwagę
    brak błędów w skrzyni
    brak w pompie
    niestety ...

    0
  • #5 04 Gru 2009 09:51
    Karwos00
    Poziom 12  

    Witam - jako że temat o ASB dorzucę się z pytaniem dotyczącym ogólnie ASB.

    Jezdzę autmatami od 5 lat - ale ostatnio zainteresowalem się znanym faktem - otóz - na D i R nie można wyjąć kluczyka i odpalić samochodu - blokada zaplonu - interesuje mnie na jakiej zasadzie ta blokada zaplobu dziala - czy to zabezpieczenie mechanicze czy elektryczne/elektroniczna. Pytanie kieruje dlatego że chcialbym zrobić odcięcie zaplonu - wszystkie miejsca byly już przerabiane - ale co gdybym po wyłączeniu samochodu na P i wyjęciu mial przycisk (np sensorowy) ktory uruchamialby symulację włączonego biegu nr R - czy takie coś jest możliwe czy tylko polożenie lewerka na R odcina zaplon - a wystarczy tylko polaczenie odpowiednich obwodów = oczywiscie czy takie coś jest bezpieczne - znaczy w trakcie jazdy na D ktoś przelaczy przycisk i z D wlaczy obwód R (chociaż w zasadzie jakby coś takiego bylo mozliwe to laczylbym /zamienial obwód P na R.

    Pytanie oczywiscie czy takie coś jest wogóle możliwe jest w tym wszystkim najważniejsze - dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam.

    0
  • #6 28 Gru 2009 15:13
    vikingosss
    Poziom 9  

    witam
    usterkę usunięto - uszkodzony czujnik temperatury odowiedzialny za wysłanie temperatury do komputera ( czujnik pokaywał -130 st.C )
    temat uważam za zamknięty

    1