Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tvp1 i Tvp2 na satelicie Hot Bird

onio14 02 Lip 2004 10:46 10808 20
  • #1 02 Lip 2004 10:46
    onio14
    Poziom 10  

    Witam. Mam pytanie. kupiłem sobie nie dawno tunerek cyftowy i w menu mam programy Tvp1 i Tvp2. Wszystko by było dobrze gdyby one odbierały. Niestety odbieram tylko dane Epg. W info o tych kanałach zauważyłem że nie mają one wpisane danych typu: Pidy itp.
    Czy ktos nie mogł by mi podac tych danych??? Dzieki za odpowiedzi. Jak cos to dajcie jakis link jezeli bylo to juz poruszane na forum.

    0 20
  • #2 02 Lip 2004 10:53
    sabret
    Poziom 20  

    niestety tvp nadaje cyfrowo tylko dla platformy cyfra+ i nie ma moaliwosci ogladania tvp 1,2 bez opłacenia abonamentu, wiec takie dane jak pid sid, itd. nie przydadzą ci sie niestety.
    pozdrawiam

    0
  • #3 02 Lip 2004 14:57
    Preskaler
    Poziom 37  

    Programy te zostały zakodowane i (tak jak wyjaśnił Sabret) nie ma możliwości je odebrać poza platformą C+. Swego czasu były nadawane przez platformę "Polsat" ale TVP zabroniła transmisji tych programów i sprawa nawet oparła się o sąd, który stwierdził, że programy te są ogólnodostępne i powinno być wolno transmitować je (nieodpłatnie) przez satelitę. Wyrok zapadł ale cała procedura (odwoławcza?) techniczna nie została jeszcze zakończona i najwcześniejszy termin ich ewentualnego włączenia o jakim słyszałem, przewidywany jest na wrzesień.

    0
  • #4 02 Lip 2004 15:00
    onio14
    Poziom 10  

    Jednak bardzo bym prosił o podanie tych wszystkich danych. Moze mi sie uda "jakos" odebrac!
    Ps. Nie piszcie mi juz ze jest zakodowany!!

    0
  • #5 02 Lip 2004 16:38
    Preskaler
    Poziom 37  

    Częstotliwość - 10,892 GHz (H) 27 500 3/4
    TV 1 -(166 104) (00A6 0068) (DEC - PID V, PID A) (HEX - PIDV, PID A).
    TV 2 - (167 108) (00A7 006C). System kod. - Mediaguard
    Dane aktualizowane 14.06.2004r. Podaję na podst. -"Magazyn TV SAT".

    1
  • #6 02 Lip 2004 17:29
    onio14
    Poziom 10  

    Dziękuje za wszyskie odpowiedzi. Sorki za te 3 takie same odpowiedzi ale przez przypadek wracałem ciągle do strony która to nadaje no i sami wiecie................

    0
  • #7 03 Lip 2004 11:44
    onio14
    Poziom 10  

    Niestety, nieudało się. A szkkkkkkkkkkkoda!!

    0
  • #8 22 Lip 2004 23:32
    qulfon
    Poziom 10  

    Już niedługo w ofercie Polsatu Cyfrowego będą nadawane kanały TVP1 i TVP2 i mają być ogólnodostępne, nie kodowane. Solorz wygrał proces w sądzie o nadawanie 1 i 2 TVP, więc powinny niedługo wrócić do oferty Polsatu Cyfrowego.

    0
  • #9 22 Lip 2004 23:47
    hutnik
    Poziom 19  

    Nieprawda programy nie mogą być nadawane jako niekodowane TVP musiałaby płacić duże pieniądze za prawa autorskie a na to jej najwyrażniej nie stać zresztą sama koduje swoje programy i nie zależy jej na tym aby były dostępne free.

    0
  • #10 23 Lip 2004 00:11
    Yahoo
    Poziom 20  

    Witam
    Mam pytanie czy ostatnio TVn zmienil swoje parametry
    A moze nie jest w FTA?

    YAHOO

    0
  • #11 23 Lip 2004 00:21
    krzysiek
    Poziom 27  

    chodza w branzy sluchy o niekodowanej emisji programow publicznej tv tyle ze to tylko plotki niczym nie poparte podstawa to wytyczne UE tyle ze to plotka oficjalnych danych brak a ze w kazdej plocie ziarno prawdy jest wiec pozostaje miec nadzieje :)
    tvn zmienil parametry jest nadal dostepny za free tvn i tvn 7 poszukaj pisalo sie o tym na elektrodzie :wink:

    0
  • #12 23 Lip 2004 00:26
    Yahoo
    Poziom 20  

    Wlasnie znalazlem - niby dostępne jest na AMOSIE-czy ktos to sprawdzał?

    Yahoo

    0
  • #13 23 Lip 2004 00:36
    krzysiek
    Poziom 27  

    nie tylko na amosie na ptaku jest rowniez :)

    0
  • #14 23 Lip 2004 01:36
    TheBill
    Poziom 24  

    onio14 napisał:

    Niestety, nieudało się. A szkkkkkkkkkkkoda!!


    Zafunduj sobie FERGUSONA z modułem MAGIC :) :) :)

    Yahoo napisał:
    Witam
    Mam pytanie czy ostatnio TVn zmienil swoje parametry
    A moze nie jest w FTA?

    YAHOO


    Transponder : 11.408

    0
  • #15 23 Lip 2004 07:47
    Marek-B
    Poziom 24  

    Yahoo napisał:
    FERGUSONA z modułem MAGIC :) :) :)

    Yahoo napisał:
    Witam
    Mam pytanie czy ostatnio TVn zmienil swoje parametry
    A moze nie jest w FTA?

    YAHOO


    Transponder : 11.408


    Tvn- y Fta już tylko z Amosa. :(
    Poco magic do fergusona ? Sam ferguson wystarczy. :D
    Magic z titanium leży w szufladzie , a TVN-y i tak śmigają. :D

    0
  • #16 23 Lip 2004 10:06
    TheBill
    Poziom 24  

    Marek-B napisał:
    Yahoo napisał:
    FERGUSONA z modułem MAGIC :) :) :)

    Yahoo napisał:
    Witam
    Mam pytanie czy ostatnio TVn zmienil swoje parametry
    A moze nie jest w FTA?

    YAHOO


    Transponder : 11.408


    Tvn- y Fta już tylko z Amosa. :(
    Poco magic do fergusona ? Sam ferguson wystarczy. :D
    Magic z titanium leży w szufladzie , a TVN-y i tak śmigają. :D



    A kto tu mówi o TVN'ach , przeczytaj dokładnie ten post .... :cry:

    0
  • #18 23 Lip 2004 15:18
    Marek-B
    Poziom 24  

    TheBill napisał:
    Marek-B napisał:
    Yahoo napisał:
    FERGUSONA z modułem MAGIC :) :) :)

    Yahoo napisał:
    Witam
    Mam pytanie czy ostatnio TVn zmienil swoje parametry
    A moze nie jest w FTA?

    YAHOO


    Transponder : 11.408


    Tvn- y Fta już tylko z Amosa. :(
    Poco magic do fergusona ? Sam ferguson wystarczy. :D
    Magic z titanium leży w szufladzie , a TVN-y i tak śmigają. :D



    A kto tu mówi o TVN'ach , przeczytaj dokładnie ten post .... :cry:



    Jak nie jak tak. A oczym mówił jak nie o TVN-ach.

    0
  • #19 23 Lip 2004 16:09
    TheBill
    Poziom 24  

    Marek-B widzę że język polski stanowi dla Ciebie problem :).
    Pisał o TVP-1 i TVP-2 a dopiero następna odpowiedz dotyczyła TVN i nie tunera a transpondera .....


    p.s.
    Czytaj uważniej posty innych albo daruj sobie komentarze, a co za tym idzie sztuczne nabijanie postów.

    0
  • #20 24 Lip 2004 23:45
    gedar
    Poziom 10  

    dot.TVN
    podane było do wiadomości wktórejś z gazet że TVN
    przechodzi na abonament i jest ale zakodowany

    0