Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra F 1.7 isuzu dławi się szarpie, brak mocy

czasowy1 28 Lis 2009 19:24 7464 14
  • #1 28 Lis 2009 19:24
    czasowy1
    Poziom 13  

    Witam kupiłem Astrę F 1.7 td isuzu i ma brak mocy powyżej 3 tyś obrotów tak jakby zaczynało brakować paliwa. Jak przyspieszę raz do 4 tysięcy to czuć przyspieszenie dobrze a jak przyspieszę tak jedynka gaz, dwójka gaz to na trójce przy ok 3 tyś obrotów zaczyna się dławić i jak przytrzymam gaz dłużej to zaczyna szarpać, filtr paliwa wymieniony, auto nie kopci odpala bez problemu i co to może być?
    P.S Dla moderatora Michu 10 nie złamałem punktu 14 przeszukałem 202 tematy o isuzu i nie znalazłem takiego samego tylko prawie podobne.

    0 14
  • #2 29 Lis 2009 10:27
    KeinXor
    Poziom 24  

    Witam,
    najpierw sprawdź wężyki przelewowe z wtrysków, jeśli jest uszkodzony/pęknięty/sparciały może dostać się powietrze do układu wtryskowego efektem czego będzie dławienie silnika przy wyższych obrotach.

    0
  • #3 29 Lis 2009 12:15
    czasowy1
    Poziom 13  

    Raczej to nie będzie wina pompy? najdziwniejsze jest to że auto nawet przy mrozach pali super jeden obrót rozrusznika a nawet nie tylko takie pyknięcie i pali. A jest jeszcze gdzieś jakieś sitko albo coś podobnego przed filtrem po drodze z baku?

    0
  • #4 29 Lis 2009 12:34
    KeinXor
    Poziom 24  

    A jeszcze jedno, sprawdź czy masz dobrze dokręcony filtr paliwa tam na uszczelce zewnętrznej też może puszczać powietrze, pompy bym nie podejrzewał najczęściej to „błahe usterki” dotykają tą konstrukcję silnika, pomijając fatalne umieszczenie alternatora i związane z tym usterki... ale to inna bajka.

    0
  • #5 29 Lis 2009 12:38
    czasowy1
    Poziom 13  

    przelewy sprawdziłem miedzy wtryskami od przelewów są rurki sprawne suche, są do filtra to robił tak przed wymianą filtra i po wymianie filtra

    0
  • #6 29 Lis 2009 12:48
    KeinXor
    Poziom 24  

    No to zostaje Ci przejrzeć dokładnie przewody od filtra do baku na złączkach czy nie są „spocone” a na ostatek zerknij do baku i sprawdź pompę pomocniczą.

    0
  • #7 29 Lis 2009 23:10
    JANUARY111
    Poziom 14  

    Jakie oznaczenie silnika?

    0
  • #8 01 Gru 2009 20:57
    czasowy1
    Poziom 13  

    Wymieniłem podkłatki te miedziane przy filtrze paliwa i zamątowałem przeźroczysty wężyk i okazuje się, że leci paliwo z powietrzem gdzieś jest nieszczelność tylko niewiem gdzie, jakieś propozycje szukania?

    Dodano po 1 [godziny] 59 [minuty]:

    coś znalazłem, jakiś pacan poprzednik połączył pod spodem auta wężyk od paliwa rurką miedzianą i zamiast opasek zaciskowych założył plastikowe opaski stosowane do wiązek kablowych. Jutro wymienię to i zobaczymy

    0
  • #9 04 Gru 2009 15:30
    czasowy1
    Poziom 13  

    Naprawa wężyk nic nie dała powietrze we wężyku dalej jest ale tam gdzie wymieniłem pod autem to niema jest tylko za filtrem i teraz już nie wiem gdzie szukać

    0
  • #10 06 Gru 2009 15:51
    czasowy1
    Poziom 13  

    Możliwe jest, że popsuta jest obudowa filtra albo podgrzewacz?

    0
  • #11 18 Gru 2009 20:48
    czasowy1
    Poziom 13  

    cały zestaw filtra jest ok pompowałem do niego 2bary w wodzie i nic nie bąbli przewód paliwowy wymieniony od baku do filtra trochę lepiej ale jak teraz mróz to katastrofa tyle piany że nie idzie jechać i co teraz?

    0
  • #12 04 Mar 2010 21:15
    czasowy1
    Poziom 13  

    Wymieniłem 2 razy wszystkie przewody paliwowe 4 razy sprawdzałem bak i jego wnętrze wraz z odpowietrzaniem zmieniłem 3 filtry paliwa i wszystkie podkładki i uszczelnienia i nadal powyżej 3 tyś obrotów lecą bąbelki do pompy i w tedy brak mocy rozkładam ręce i nie wiem już nic

    0
  • #13 28 Kwi 2010 22:09
    J.Carson
    Poziom 2  

    A ustawiałeś bańkę z paliwem nad silnikiem i odpalałeś w ten sposób??? (nie wiem czy pompa sama pociągnie) i zobacz wtedy czy wkręca się na większe obroty itd.
    Jeszcze załóż przezroczysty wężyk tuż za bakiem i zobacz czy tam leci paliwo z bąblami być może jest walnięta pompa wstępna (i łapie powietrze gdzieś na połączeniach) jeśli jest lub w samym baku pęknięte są rurki paliwowe i przy wyższych obrotach za sprawą drgań dostaje się powietrze.
    Pozdrawiam

    0
  • #14 21 Sty 2012 20:01
    goroxik
    Poziom 9  

    Witam przepraszam ze odgrzebuje temat ale czy problem rozwiązany?? bo mam ten sam problem to samo sie dzieje a wszstko juz sprawdzone i wyczyszczone łącznie z myciem baku...

    1
  • #15 12 Lut 2018 17:41
    cugi253
    Poziom 16  

    Mam ten sam problem czy ktqos z was rozwiazał problem?? napewno tak? Moze ktos udzieli odpowiedzi czego szukac? U mnie to stało sie po skończeniu paliwa, dolałem odpowietrzyłem wtryski ale cos to nie pomogło.

    0