Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf 3 1.8 66KM zwiekszenie mocy

gsylwek 13 Nov 2004 10:36 31095 66
  • #31
    hycelius
    Level 12  
    Ej no nie.Pociagnę ten wątek.GOLF 1.8 3 na 1 punktowym wtrysku ZA NIC w świecie nie pojedzie 200km/h! Ludzie,no jak wy to sobie przeliczacie?bo 1.8?
    Ten silnik to totalny muł! Porzesiadaliście się z maluchów że twierdzicie że jest dynamiczny?Eee no ziomki.Powtarzam takiego golfa można rozkręcić do 170km/h a te 180 to go ciągnąc w nadzieji ze sie dokręci.Albo słyszałem ostatnio opowiesci ze audi 80 1.8 na gazniku taka z 90 roku 205 lekko wyciaga hehe za nic w swiecie nie przekroczy bariery 170.
  • #32
    blackpower
    Level 17  
    KAR26, slyszalem ze teraz sie montuje jakas "strumenice" ktora udaje katalizator i na przegladzie spokojnie przejdzie.
    A odnosnie predkosci:
    Quote:
    golf 1.9tdi 90 kM pojedzie 190km/h , to dlaczego benzyna nie pojedzie 200 -jak nie wierzycie to mogę podesłać karteczkę jaką dostałem od pana z drogówki za takie znęcanie się nad samochodem

    to prosze o wklejenie dowodu, bo mamy niedowiarkow :D
  • #33
    hycelius
    Level 12  
    To mi podeslij karteczki od pana z drogówki,na której masz 200 czy tam 190 km/h.Bo ja ci nie wierze.1.9 TDI ale jaki? Golf 3?190? Buahha!NIGDY W ŻYCIU TYLE NIE POJEDZIE!!
  • #34
    KAR26
    Level 17  
    Witam -a moze kolego hycelius (orginalny bez przerubek) polo97r 1.6 na pełnym bez 16v nie pójdzie 180 i jeszcze było troche bo miał 5,5 tys. obrotów.?
  • #35
    WoŹnY
    Level 28  
    Jakoś mało tych koników z 1,8 L <wow>

    Kolega ma AUDI 200 CALIFORNIA 2,2 TURBO (5T) 175KM i lecieliśmy 195km/h w cztery osoby. Taki sam silniczek tyle że bez TURBO (5S) to 130KM i w mniejszej budzie też idzie pod 170km/h. Inny kolega mial PORSCHE 924 z silnikiem AUDI 2,0 na wtrysku ok 110KM i tez wybujalismy 198km/h

    Więc coś z tymi koniami mi sie nie podoba. Acha silniczki te przy ostrym depnięciu łykały od 14-16l / 100km wszystkie benzynka a skonstuowane na początku lat 80-tych.

    Acha nawet mój wujek w RENAULT 19 z 1,8l ma 90 koników i to żadne cuda
  • #36
    hycelius
    Level 12  
    KAR26 wrote:
    Witam -a moze kolego hycelius (orginalny bez przerubek) polo97r 1.6 na pełnym bez 16v nie pójdzie 180 i jeszcze było troche bo miał 5,5 tys. obrotów.?


    O jezu człowieku a może nova avensis 2004 albo cos tam 2003 nie pójdzie iles tam??? Nie mieszajmy epok!!!!!! Mówimy ciągle o zsyfiałym silniku w golfie 3 na jednopunktowym wtrysku!!!!!
  • #37
    hycelius
    Level 12  
    WoŹnY wrote:
    Jakoś mało tych koników z 1,8 L <wow>

    Kolega ma AUDI 200 CALIFORNIA 2,2 TURBO (5T) 175KM i lecieliśmy 195km/h w cztery osoby. Taki sam silniczek tyle że bez TURBO (5S) to 130KM i w mniejszej budzie też idzie pod 170km/h. Inny kolega mial PORSCHE 924 z silnikiem AUDI 2,0 na wtrysku ok 110KM i tez wybujalismy 198km/h

    Więc coś z tymi koniami mi się nie podoba. Acha silniczki te przy ostrym depnięciu łykały od 14-16l / 100km wszystkie benzynka a skonstuowane na początku lat 80-tych.

    Acha nawet mój wujek w RENAULT 19 z 1,8l ma 90 koników i to żadne cuda



    Zgadzam się z Tobą w 100%.W latach 80/90tych po prostu te silniki mimo np takiej pojemnosci tyle wyciagały na maxa i to wszystko.Obecnie sam wiesz że twchnika poszła daleko do przodu i jechac pod np 190 jakims nowym japończykiem z silnikiem np 1.4 jest możliwe.Pozdro 600,nareście jakaś realna wypowiedz co do osiągów.
  • #38
    blackpower
    Level 17  
    Quote:
    Mówimy ciągle o zsyfiałym silniku w golfie 3 na jednopunktowym wtrysku!!!!!

    Nie rozumiem, bede bronil tego silnika recami i nogami :D
    Samochod 12 letni, silnik przebieg 260 tys. i dziala bez zarzutu. Nie bierze ani grama oleju, ostatnio robilem przeglad w warsztacie tego silnika i mechanior powiedzial ze 400 tys. spokojnie na nim zrobie.To juz nie chodzi ile pojdzie 180, 190 czy 200, ale silnika prosze mi nie obrazac! :cunning:
  • #39
    manta
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Jetta 81r 1.6 GTI 207 km/h potwierdzone suszarką fakt na blacie około 220 km/h ( to bolało)
  • #40
    hycelius
    Level 12  
    manta wrote:
    Jetta 81r 1.6 GTI 207 km/h potwierdzone suszarką fakt na blacie około 220 km/h ( to bolało)

    Tak,tak buhaha!
    Nie zamkneli cie w więzieniu i nie zabrali ci dożywotnio prawa jazdy? Miałem golfa 1 Gti 1.6 83 rok szedł na maxa 180km/h.Jak mi strzelił pasek rozrządu to po mymiance niestety tylko 150.
  • #41
    tomekb
    Level 25  
    witam
    kolega hycelius nie wystawia ryjka z domu jak świnka na jego zdjęciu z chlewa i mało wie i rozumie ale to należy mu wybaczyć
    mam sąsiada z VW jetta 1.8i 112kM (hamownia) i stawiam swoją xantię II HDi 2000r, ze wykreci to auto na 220km\h (zbadane policyjną suszarką)
    czekam na zakład
    pozdro
    T
  • #42
    hycelius
    Level 12  
    Jestem wręcz oczarowany twoją błyskotliwością. Nie ma sensu ciągnąć tego wątku.
  • #43
    tomekb
    Level 25  
    witam
    ja tez nie mam juz zamiaru ciągnąć tego wątku ale podejrzewam za koledzy ktorzy zaglądają na to forum tak.
    nie jestesmy tutaj zeby wysmiewac sie z kogoś i z czegoś, jestesmy tutaj aby sobie pomagac i wspierać, z czym koledzy na pewno sie ze mną zgodzą.
    jezeli czyjes auto smaruje 200 a inne z takim samym silnikiem 170t to nalezy wyciągnąć wnioski i zrobic cos zeby było to 200 i od tego jest to forum
    pozdro
    T
  • #45
    nom
    Level 23  
    tomekb wrote:
    jezeli czyjes auto smaruje 200 a inne z takim samym silnikiem 170t to nalezy wyciągnąć wnioski i zrobic cos zeby było to 200 i od tego jest to forum
    T


    Liczniki samochodowe przekłamują na plus, czyli coś tam dodają. Jechalem kiedyś z kumplem espero i na kolanach miałem laptopa podłaczonego do komputera samochodowego, prędkość licznika była zawsze wieksza od tej pokazywanej, nie pamietam dokładnie, ale jak jechał 90km/h to na laptopie było jakieś 84km/h (z przetwornika drogi).

    Moja fabia 1.4/44kW "pociągneła" na autostradzie 170km/h licznikowe w dwie osoby, biorąc pod uwagę bład licznika to było tyle ile napisali w instrukcji, czyli jakieś 156km/h. :-)
    Kiedyś mnie policja złapała i było na suszarce 89km/h a dałbym głowę, że miałem ok. 100km/h na liczniku. :-)
  • #46
    zodiak318
    Level 34  
    A załóżcie sobie "małe" felgi z niskoprofilowymi oponami wtedy to będą prędkości na licznikach :D :D :D i powód do dumy że poszedł XXX a to wszytko kłamstwo :D
  • #47
    blackpower
    Level 17  
    zodiak318 nie mowimy cale szczescie tutaj u tuning-owanych samochodach :D
    A to co mowi nom to sie zgadza, kazdy przyrzad pomiarowy jak wiemy ma jakas tolerancje, pewnie taki licznik ma od 5 do 10%.
  • #48
    ger56
    Level 18  
    popieram blackpowera wszystko jest mozliwe, na marginesie powiem ze nie ma sensu spierac sie o kilkanascie km, jechalem kolo 200km/h i mialem watpliwosci czy czasem mi nie odbilo, mam nadzieje ze tego nie powtorze, pozdrawiam
  • #49
    blackpower
    Level 17  
    hehe ger56, jak sie raz jedzie taka predkoscia to pozniej ciezko sie powstrzymac :D
  • #50
    hotdiablo
    Level 12  
    Ja mam MK III 1.8(90) i mam wycięty katalizator jeżdzi troszkę lepiej ale co do prędkości max to 180 max kolega ma vento 20(115) i to jest silniczek już spoko takiego golfa już można mieć.
  • #51
    carrot
    Moderator of Cars
    Ja mam Mk II z silnikem PB (1,8 wielopunkt elektroniczny) 180 na trójce, any questions ?
    Pzd
  • #52
    malolat
    Level 12  
    cos tam kolego sciemniasz, ja mam aaa i na 3 biegu idzie tylok 165... ale chyba masz tam 112 km, to troche malo ;) cos krecisz :>tak 130 -140 to moglby jeszcze pojsc, ale to tez od skrzyni zalezy... wiec sie wytlumacz:>
  • #53
    ravik79
    Level 2  
    WItam!!

    Ja jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa 3 1.8 GL 66kW (90 PS-KM) ABS z instalacją gazową, i mam takie rekordy: w niemczech 210 km/h ( to jest max - jechałem około 15km po prostej-juz z instalacją! ) a w Polsce na A4 - 200km/h - wiecej sie po Polskiej autostradzie nie da ( za krótka). Pozatym ciągle jeżdze na LPG i na 2 biegu jeszcze opony piszczą ( 185/60/14). auto jest bardzo dynamiczne. Kolega ma AAM 1.8 75KM i jeczał 180km/h -max -- to ja nie wiem jakie wy musicie mieć szroty że tyle nie chcą jechać....??? a może tak jakiś remoncik...
    Pozdrawiam
    ravik79(malpa)o2.pl:D
  • #54
    neon121
    Level 18  
    Niech kto mówi co chce, ale nie widziałem takiego licznika w samochodzie, który nie dodaje sobie km/h na plus. Mam Vectre A 1.8 mono i też jak golfy ma 90KM, a brat ma Golfa III z takim samym silnikiem ABS 1.8 90KM i moja Vectra na przyspieszenie jest lepsza, ale na prędkość max to podobnie. ok. 180km/h. Pare razy jechałem już na prostych na maxa to w 3 osoby na liczniku dochodzi do 190km/h, a jak jechałem sam to było prawie 200km/h, tylko że łatwo sprawdziłem błąd licznika dużo wcześniej.
    Kolega ma Reno Master z oryginalnym tachometrem cyfrowym, a taki ma legalizacje i na 100% podaje dokładną prędkość, to gdy ja mam 100, to u niego 93km/h, a jak u mnie 130 to na tachu 120km/h.
    W książce od Vectry pisze, że z tym silnikiem max. prędkość to 183km/h, czyli te 180 jak jade sam to pójdzie.
    200km/h, a nawet kilka więcej mieliśmy z kolegą jego Vectrą A, tylko z silnikiem 2.0 16V 150KM, ta to naprawdę idzie
  • #55
    malolat
    Level 12  
    master na pewno ma legalizacje?? bo dane to on z tej samej skrzyni biegow bierze co wskazowkowy, tylko prezentacja inna...
  • #56
    neon121
    Level 18  
    Jest tacho w środkowej konsoli i normalne zegary. Jest tak, że jak wyjmie się tacho, to nie chodzi też wskazówka w zegarach, jest sterowana z tacha, ale najciekawsze jest to, że impulsator jest taki sam jak w każdym tego typu samochodzie, tylko sygnał idzie w tym przez tacho, a zegary są takie jak w każdym innym.
    Jadąc tą Renówką Master 100km/h gdy wskazuje wskazówka na zegarach, na tachu jest 94km/h.
    Każdy kto jeździ ciężarowką wie jak ważne jest dobrze zlegalizowane tacho np. już po wymianie opon na nowe, już się zmieniają wskazania.
    Czyli każdy zegar w samochodzie wskazuje na +, tylko zależy ile
  • #57
    Slawek J
    Level 30  
    Normalnie jak was tu czytam to co niektorzy w kompleksy predkosci powpadali. Silnik VW o mocy 90 KM jest dobrym i bardzo wytrzymalym silnikiem bo nie jest wysilony i napewno wytrzyma duzo wiekszy przebieg od np. silnika hondy 1.4 z taka sama moca. Nie wiem jak w golfie ale passat z tym silnikiem ma gwarantowana predkosc przez producenta 182km/h z z reguly samochod troszke szybciej idzie.
    A co do przyspieszenia to mialem passata z silnikiem 2.0 115KM i mialem okazje porownac przyspieszenia na drodze do z Gliwic do Wroclawia z passatem 1.8 na wielopunkcie i mocy chyba 112KM. Powiedzmy tak do 120 to jeszcze sie trzymal ale pozniej troche mu pary braklo.
    Takze nie warto sie spierac czy Golf osiagnie predkosc 200 km/h czy nie bvo silniki z wieksza pojemnoscia o tej samej mocy sa bardziej elastyczne od swoich odpowiednikow mocy tyle mniejszej pojemnosci.
    Pozdrawiam.
  • #58
    rakoczy42
    Level 18  
    Witam.Mam golfa III 1,8GT 90km i na gazie wyciaglem nim 180 wiec mysle ze 200 na benzynce mozna spokojnie wyciagnac.Wszystko jest uzaleznione od stanu auto jego przebiegu.Dla ciekawosci dodam iz kolega ma golfa II 1,3 1991 rok kupil go od polaka(67lat dziadek) ktory ma go od 1993 roku (przebieg oryginalny auta 74 tyś.) i spokojnie mozna nim polatac 170 jezeli ktos nie wierzy zapraszam na przejazdzke.
  • #59
    Remik71
    Level 24  
    Przypominam, że tematem postu są różnice pomiędzy silnikami 1,8 VW 90 PS i 75 PS. Dodam, że różnią się kolektorami wydechowymi.
  • #60
    malolat
    Level 12  
    a o walkach, komputerze i stopniu srezania gdzies bylo, bo juz nie pamietam ?? :>

    gti I 110 km idzie 183 - ma krotka skrzynie
    gti II 107-112 ok 175-180 - ciezszy
    gti III z 2.0 ma 115 - ok 180, bardziej elastyczny, ale jeszcze ciezszy
    gti III z 2.0 16v (150-170) pojdzie ok 210-220 i to wszystko
    dla porownania dodam ze 75km w aucie o masie ponad tone (golf3, vectra itp) nie ma szans na dojechanie do 180 - 170 jeszcze z dobrej gorki moze pojdzie, nie mowie o licznikowych predkosciach, ale realne czasy na odcinku kilometrowym badz dwu...