Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z regulacją Autronic AL-700 + Landi LE98

220PS 29 Lis 2009 17:03 1315 0
  • #1 29 Lis 2009 17:03
    220PS
    Poziom 9  

    Witam.

    Mam problem z regulacją instalacji II gen. w Fiacie Bravo 1,6 16V .
    Parownik Landi LE98 , sterownik Autronic-al700, krokowiec Sonceboz.

    Problem wynika prawdopodobnie z braku wprawy i wystarczającej wiedzy nt. regulacji, aczkolwiek może być, że problem tkwi w parowniku . Kiedyś już regulowałem samodzielnie i było OK, teraz nie potrafię :/ .

    Problemów z komunikacją pomiędzy PC a Al-700 nie ma, wszystko działa ok.
    Nie wiem natomiast, jakie parametry silnika krokowego ( MIN i MAX) mają być ustawione w AL-700 , oraz nie wiem od jakiej pozycji zacząć kręcić śrubą na parowniku ( tzn...zakręcić na max w prawo, a potem minimalne obroty ustawiać kręcąc w lewo?) .

    Do tej pory próbowałem to robić właśnie w ten sposób - zakręcałem na max w prawo, potem troche w lewo , włączałem A-mona - regulacja na gazie i ustawiałem w ten sposób obroty minimalne . następnie, przy regulacji na obrotach powyżej 3000 - samochód najzwyczajniej w świecie gasnął . KOmbinowałem z różnymi ustawieniami śruby - tak że dochodziła nawet na max w lewo - a ustawienia krokowca max - 117 . Bez obciążenia silnik wchodził na obroty, ale przy próbie ruszenia z miejsca, samochód zaczynał kichac, nie miał mocy i gasnął.

    Innym razem z kolei - udało mi się ustawić niskie obroty, wysokie też, ale przy regulacji powyżej 3000 obrotów - nie było postępu regulacji - pasek stał na 0 %, pomimo że trzymałem gaz baaardzo długo .

    Tak więc panowie mili :) - wytłumaczcie mi , jak sie mam do tego zabrać, żeby było OK .

    Dodam, że mam podłączony czujnik TPS.
    Pozdrawiam.

    0 0