Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi 80 B4 92r 115 km pełny wtrysk brak wolnych obrotów

wawanow 01 Gru 2009 17:24 5862 2
  • #1 01 Gru 2009 17:24
    wawanow
    Poziom 8  

    Witam mam problem z autem, Audi B4 92r 115 km.
    Gdy silnik jest zimny auto odpala normalnie. W momencie zejścia obrotów
    na wolne, silnik faluje i gaśnie. Zostało wymienione: cewka zapłonowa, kopułka palec,
    przewody zapłonowe, pompa paliwa, czujnik temperatury-niebieski.
    Sprawdzony Wagiem, jedyny błąd to sonda lambda.
    Może ktoś miał podobne problemy,i zechce mi pomóc.
    Spotkałem już tu na forum cwaniaków imądrusi którzy mieli po dwa stany oleju a samochody nazywają wechikółami
    Zwracam się do tych którzy chcieli by pomóc a nie zamykać tematu, przykład
    (Dziękuje bardzo, w tym modelu nie ma silnika krokowego.
    Zamykam. Motronic 01 Gru 2009 08:03

    Nie jestem mechanikiem i nie wiem jak poprawnie dana część się nazywa
    Za sugestie i rady z góry dzięki

    0 2
  • #2 02 Sty 2010 09:42
    tomek06033
    Poziom 1  

    Nie jestem specem, ale mniemam, że to może być przepływomierz powietrza. Czy auto ma gaz? Jeśli tak to przy strzale mogły się zgiąć przepustnice w przepływomierzu i ocierać o ścianki. W takim przypadku samochód po odpaleniu strasznie faluje na wolnych obrotach lub gaśnie. Komputer chce podać odpowiednią dawkę powietrza i nie może ruszyć przepływomierzem, skutek: falowanie obrotów, częste strzały na gazie jak i na benzynie (strzały na benzynie są nieodczuwalne dla kierowcy), brak mocy, nadmierne spalanie. Mam audi z identycznym silnikiem trochę przesiedziałem w garażu:) Jeszcze można przepłukać np. naftą silniczek krokowy, jeśli jest sprawny.

    0
  • #3 02 Sty 2010 21:24
    wawanow
    Poziom 8  

    Powoli ale doszedłem do przyczyny usterki
    Sprawdziłem elektronikę vagiem jedyny błąd to sonda
    Okazało się że jest zasyfiony zbiornik paliwa, po nawierceniu otworów w plastykowym koszu w baku i wymianie filtra paliwa, autko śmiga aż miło.
    Jeżeli macie podobne objawy w waszych b4, sprawdzajcie w pierwszej kolejności układ paliwowy. Pozdrawiam !

    0