Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Civic 5 gen. przekaznik pompy paliwa brzeczy

pitbandit 01 Gru 2009 20:03 9223 14
  • #1 01 Gru 2009 20:03
    pitbandit
    Poziom 2  

    Witam! Mam taki problem z honda civic piatej gen. gdzie po wymianie uszczelki pod glowica zaczely sie dziac dziwne rzeczy. Po pierwszym przekreceniu kluczyka zaczal brzeczec przekaznik pompy paliwa znajdujacy sie przy lewej nodze kierowcy, i brzeczy caly czas auto nie odpala. Wyczailem taki myk ze iskra jest tylko przez pierwszy moment krecenia rozrusznikiem, przeskakuje po razie na kazdej i zanika.obrotomierz nie pokazuje obrotow przy kreceniu, tylko predkosciomierz zachowuje sie jak obrot. i skacze na 80 do 120 km/h. pompa paliwa pracuje caly czas razem z brzeczacym przekaznikiem i po nabiciu cisnienia nie rozlacza jej.Cewka zaplonowa wymieniona(nowa) przekaznik pompy tez. Pomóżcie ludzie bo doprowadza mnie do rozpaczy!

    0 14
  • #3 02 Gru 2009 16:17
    pitbandit
    Poziom 2  

    Masy spr. i sprawne

    0
  • #4 05 Gru 2009 18:46
    MAROKESZ
    Poziom 12  

    Sprawdz ustawienie rozrządu.

    0
  • #5 05 Gru 2009 21:55
    D.J. Slim
    Poziom 20  

    Aaa przepraszam... co ma do tego ustawienie rozrządu?

    0
  • #6 05 Gru 2009 22:02
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Brak masy na przekaźnik - daj bezpośrednio.
    Stąd wariacja tacho.

    1
  • #7 06 Gru 2009 11:34
    korarm
    Poziom 13  

    D.J. Slim napisał:
    Aaa przepraszam... co ma do tego ustawienie rozrządu?

    najprawdopodobniej rozrząd został przestawiony i dlatego komputer widzi złe ustawienie i rozłącza iskre.
    Zapewne masz więcej jak jeden czujnik położenia wału więc jak zostawisz tylko ten na dole " położenia wału " a wałków odepniesz wtyczki czyli przy głowicy 1 lub 2 czujniki w zależności ile wałków jest. to auto ci powinno odpalić.
    Tylko nie gazuj go.
    Pamiętaj, ze przestawiony rozrząd.

    A jeśli chodzi o przekaźnik to najprawdopodobniej słaba masa na przekaźniku.

    0
  • #8 06 Gru 2009 13:19
    mansky
    Poziom 18  

    korarm napisał:
    D.J. Slim napisał:
    Aaa przepraszam... co ma do tego ustawienie rozrządu?

    najprawdopodobniej rozrząd został przestawiony i dlatego komputer widzi złe ustawienie i rozłącza iskre.
    Zapewne masz więcej jak jeden czujnik położenia wału więc jak zostawisz tylko ten na dole " położenia wału " a wałków odepniesz wtyczki czyli przy głowicy 1 lub 2 czujniki w zależności ile wałków jest. to auto ci powinno odpalić.
    Tylko nie gazuj go.
    Pamiętaj, ze przestawiony rozrząd.

    A jeśli chodzi o przekaźnik to najprawdopodobniej słaba masa na przekaźniku.
    Kilkakrotnie zdarzyło mi się że przy takich objawach przyczyną było wylanie się kondensator elektrolitycznego w sterowniku silnika.Niedawno robiłem też coś takiego w suzuki vitara,identyczny objaw więc złapałem za sterownik i pobieżnie przeglądnąłem płytę z elektroniką i nic nie zauważyłem,dopiero jak wylutowałem elektrolity to pod nimi zżarte były ścieżki i brak przejścia na drugą stronę płyty.Jeżeli chodzi o sterowniki hondy to z takim uszkodzeniem spotkałem się już trzykrotnie.

    0
  • #9 06 Gru 2009 14:17
    korarm
    Poziom 13  

    mansky napisał:
    korarm napisał:
    D.J. Slim napisał:
    Aaa przepraszam... co ma do tego ustawienie rozrządu?

    najprawdopodobniej rozrząd został przestawiony i dlatego komputer widzi złe ustawienie i rozłącza iskre.
    Zapewne masz więcej jak jeden czujnik położenia wału więc jak zostawisz tylko ten na dole " położenia wału " a wałków odepniesz wtyczki czyli przy głowicy 1 lub 2 czujniki w zależności ile wałków jest. to auto ci powinno odpalić.
    Tylko nie gazuj go.
    Pamiętaj, ze przestawiony rozrząd.

    A jeśli chodzi o przekaźnik to najprawdopodobniej słaba masa na przekaźniku.
    Kilkakrotnie zdarzyło mi się że przy takich objawach przyczyną było wylanie się kondensator elektrolitycznego w sterowniku silnika.Niedawno robiłem też coś takiego w suzuki vitara,identyczny objaw więc złapałem za sterownik i pobieżnie przeglądnąłem płytę z elektroniką i nic nie zauważyłem,dopiero jak wylutowałem elektrolity to pod nimi zżarte były ścieżki i brak przejścia na drugą stronę płyty.Jeżeli chodzi o sterowniki hondy to z takim uszkodzeniem spotkałem się już trzykrotnie.
    a ja spotkałem się w nissanie murano z przestawionym rozrządem i właśnie był taki objaw, ze iskra była tylko raz, wystarczyło odłączyć 2 czyjniki wałków a odpalił.
    czy chodzi ci o przekaźnik? bo to coś będzie z napięciem sterującym wtedy każdy przekaźnik " gra "

    0
  • #10 06 Gru 2009 15:04
    mansky
    Poziom 18  

    Nie twierdzę że nie masz racji,przytoczyłem twój post zamiast pierwszego,a konkretnie chodzi mi o przekażnik systemowy zasilający pompę paliwa i układ zapłonowy i wtrysk.W hondzie spotkałem się z tym że przekażnik ten zasilał pompę paliwa,wtryskiwacze i układ zapłonowy.

    0
  • #11 06 Gru 2009 16:23
    korarm
    Poziom 13  

    nie mowie, ze nie masz racji. tylko podałem przykład bo taki sam objaw może być spowodowany inną przyczyną. teraz rola autora tematu żeby sprawdził co jest nie tak.
    Pozdrawiam

    0
  • #12 07 Gru 2009 07:50
    Doktorr
    Poziom 34  

    Do autora tematu: napisz jaki silnik (kod silnika ) oraz rocznik, to się zerknie na schemat.

    0
  • #13 14 Gru 2009 21:33
    pitbandit
    Poziom 2  

    Witam! Sorki ze nie pisalem tak dlugo a pracwalem w delegacji a samochodem zajmowal sie wyspecjalizowany mechanik a przyczyna tkwila w komp. sam. nie wiem dokladnie co gosc stwierdzil doslownie ze spalily sie masy w komputerze sam. W glebszej elektronice jestem deczko zielony ale mech. to moj zawod wyuczony i co do rorzadu i tego typu rzeczy nie mozliwosci pomylki. Wazne ze zorbil ale nie bardzo w to wierze co powiedzial. Jak ktos sie z tym spotkal albo wie co to za przyczyny poslucham wypowiedzi moze sie czegos naucze z tego tematu. Z gory dzieki.

    0
  • #14 15 Gru 2009 06:04
    Doktorr
    Poziom 34  

    Jeżeli upalone masy sterownika silnika to kłania się moja pierwsza odpowiedź. (próba uruchomienia pojazdu bez masy zespołu napędowego).

    0
  • #15 28 Gru 2010 23:05
    marius0
    Poziom 2  

    goldwinger napisał:
    Brak masy na przekaźnik - daj bezpośrednio.
    Stąd wariacja tacho.


    Wybaczcie odgrzewanie kotleta, ale mam dokładnie ten sam problem, a o elektronice wiem nie wiele... Z przekaźnika wychodzi 7 styków, ponumerowanych kolejno 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 - który z nich to masa? Jak to sprawdzić?

    2