Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Civic 5 gen. przekaznik pompy paliwa brzeczy

01 Gru 2009 20:03 9949 14
  • Poziom 2  
    Witam! Mam taki problem z honda civic piatej gen. gdzie po wymianie uszczelki pod glowica zaczely sie dziac dziwne rzeczy. Po pierwszym przekreceniu kluczyka zaczal brzeczec przekaznik pompy paliwa znajdujacy sie przy lewej nodze kierowcy, i brzeczy caly czas auto nie odpala. Wyczailem taki myk ze iskra jest tylko przez pierwszy moment krecenia rozrusznikiem, przeskakuje po razie na kazdej i zanika.obrotomierz nie pokazuje obrotow przy kreceniu, tylko predkosciomierz zachowuje sie jak obrot. i skacze na 80 do 120 km/h. pompa paliwa pracuje caly czas razem z brzeczacym przekaznikiem i po nabiciu cisnienia nie rozlacza jej.Cewka zaplonowa wymieniona(nowa) przekaznik pompy tez. Pomóżcie ludzie bo doprowadza mnie do rozpaczy!
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 2  
    Masy spr. i sprawne
  • Poziom 12  
    Sprawdz ustawienie rozrządu.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 19  
    Aaa przepraszam... co ma do tego ustawienie rozrządu?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Brak masy na przekaźnik - daj bezpośrednio.
    Stąd wariacja tacho.
  • Poziom 13  
    D.J. Slim napisał:
    Aaa przepraszam... co ma do tego ustawienie rozrządu?

    najprawdopodobniej rozrząd został przestawiony i dlatego komputer widzi złe ustawienie i rozłącza iskre.
    Zapewne masz więcej jak jeden czujnik położenia wału więc jak zostawisz tylko ten na dole " położenia wału " a wałków odepniesz wtyczki czyli przy głowicy 1 lub 2 czujniki w zależności ile wałków jest. to auto ci powinno odpalić.
    Tylko nie gazuj go.
    Pamiętaj, ze przestawiony rozrząd.

    A jeśli chodzi o przekaźnik to najprawdopodobniej słaba masa na przekaźniku.
  • Poziom 18  
    korarm napisał:
    D.J. Slim napisał:
    Aaa przepraszam... co ma do tego ustawienie rozrządu?

    najprawdopodobniej rozrząd został przestawiony i dlatego komputer widzi złe ustawienie i rozłącza iskre.
    Zapewne masz więcej jak jeden czujnik położenia wału więc jak zostawisz tylko ten na dole " położenia wału " a wałków odepniesz wtyczki czyli przy głowicy 1 lub 2 czujniki w zależności ile wałków jest. to auto ci powinno odpalić.
    Tylko nie gazuj go.
    Pamiętaj, ze przestawiony rozrząd.

    A jeśli chodzi o przekaźnik to najprawdopodobniej słaba masa na przekaźniku.
    Kilkakrotnie zdarzyło mi się że przy takich objawach przyczyną było wylanie się kondensator elektrolitycznego w sterowniku silnika.Niedawno robiłem też coś takiego w suzuki vitara,identyczny objaw więc złapałem za sterownik i pobieżnie przeglądnąłem płytę z elektroniką i nic nie zauważyłem,dopiero jak wylutowałem elektrolity to pod nimi zżarte były ścieżki i brak przejścia na drugą stronę płyty.Jeżeli chodzi o sterowniki hondy to z takim uszkodzeniem spotkałem się już trzykrotnie.
  • Poziom 13  
    mansky napisał:
    korarm napisał:
    D.J. Slim napisał:
    Aaa przepraszam... co ma do tego ustawienie rozrządu?

    najprawdopodobniej rozrząd został przestawiony i dlatego komputer widzi złe ustawienie i rozłącza iskre.
    Zapewne masz więcej jak jeden czujnik położenia wału więc jak zostawisz tylko ten na dole " położenia wału " a wałków odepniesz wtyczki czyli przy głowicy 1 lub 2 czujniki w zależności ile wałków jest. to auto ci powinno odpalić.
    Tylko nie gazuj go.
    Pamiętaj, ze przestawiony rozrząd.

    A jeśli chodzi o przekaźnik to najprawdopodobniej słaba masa na przekaźniku.
    Kilkakrotnie zdarzyło mi się że przy takich objawach przyczyną było wylanie się kondensator elektrolitycznego w sterowniku silnika.Niedawno robiłem też coś takiego w suzuki vitara,identyczny objaw więc złapałem za sterownik i pobieżnie przeglądnąłem płytę z elektroniką i nic nie zauważyłem,dopiero jak wylutowałem elektrolity to pod nimi zżarte były ścieżki i brak przejścia na drugą stronę płyty.Jeżeli chodzi o sterowniki hondy to z takim uszkodzeniem spotkałem się już trzykrotnie.
    a ja spotkałem się w nissanie murano z przestawionym rozrządem i właśnie był taki objaw, ze iskra była tylko raz, wystarczyło odłączyć 2 czyjniki wałków a odpalił.
    czy chodzi ci o przekaźnik? bo to coś będzie z napięciem sterującym wtedy każdy przekaźnik " gra "
  • Poziom 18  
    Nie twierdzę że nie masz racji,przytoczyłem twój post zamiast pierwszego,a konkretnie chodzi mi o przekażnik systemowy zasilający pompę paliwa i układ zapłonowy i wtrysk.W hondzie spotkałem się z tym że przekażnik ten zasilał pompę paliwa,wtryskiwacze i układ zapłonowy.
  • Poziom 13  
    nie mowie, ze nie masz racji. tylko podałem przykład bo taki sam objaw może być spowodowany inną przyczyną. teraz rola autora tematu żeby sprawdził co jest nie tak.
    Pozdrawiam
  • Poziom 34  
    Do autora tematu: napisz jaki silnik (kod silnika ) oraz rocznik, to się zerknie na schemat.
  • Poziom 2  
    Witam! Sorki ze nie pisalem tak dlugo a pracwalem w delegacji a samochodem zajmowal sie wyspecjalizowany mechanik a przyczyna tkwila w komp. sam. nie wiem dokladnie co gosc stwierdzil doslownie ze spalily sie masy w komputerze sam. W glebszej elektronice jestem deczko zielony ale mech. to moj zawod wyuczony i co do rorzadu i tego typu rzeczy nie mozliwosci pomylki. Wazne ze zorbil ale nie bardzo w to wierze co powiedzial. Jak ktos sie z tym spotkal albo wie co to za przyczyny poslucham wypowiedzi moze sie czegos naucze z tego tematu. Z gory dzieki.
  • Poziom 34  
    Jeżeli upalone masy sterownika silnika to kłania się moja pierwsza odpowiedź. (próba uruchomienia pojazdu bez masy zespołu napędowego).
  • Poziom 2  
    goldwinger napisał:
    Brak masy na przekaźnik - daj bezpośrednio.
    Stąd wariacja tacho.


    Wybaczcie odgrzewanie kotleta, ale mam dokładnie ten sam problem, a o elektronice wiem nie wiele... Z przekaźnika wychodzi 7 styków, ponumerowanych kolejno 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 - który z nich to masa? Jak to sprawdzić?