Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toshiba Tecra A4 PTA40E - wyłącza się po 4 sek. od włączenia

Astinus 03 Gru 2009 15:49 2999 4
  • #1 03 Gru 2009 15:49
    Astinus
    Poziom 9  

Kolejny taki problem, opcją szukaj i google znalazłem pytania ale nie odpowiedzi. Dodam ze jestem bardzo zielony jeśli chodzi o hardware.

Problem: Laptop wyłącza sie 4 sekundy po włączeniu - ale nie zawsze. Statystycznie rzecz biorąc, problem występuje, gdy laptop nie był długo (ok. pół dnia) włączany i/lub był przenoszony. Zdarza się też, że laptop uruchamia się, ale nie startuje BIOS (matryca nie odpala) i wentylator zaczyna pracować na maksymalnych obrotach - wtedy jedynym rozwiązaniem jest wyłączenie przez przytrzymanie przycisku włączania.

Opis:
    Laptop został zakupiony w sklepie po-leasingowym, był mocno eksploatowany zarówno przed jak i po zakupie. Laptop ma około 2 lata - ponad rok ze mną i rok u poprzedniego właściciela. Przycisk od zasilania jest lekko uszkodzony, tj. jest wciśnięty, ale do tej pory działa bezproblemowo. Problem ma miejsce gdy laptop nie był wyłączony kilka godzin, został wyłączony poprzez hibernację lub przeszedł w stan wstrzymania (zazwyczaj potem się resetuje i... wyłącza po 4 sekundach) lub też był przeze mnie przenoszony (co zdarza się często, gdyż towarzyszy mi niemal codziennie w podróży środkami komunikacji miejskiej do miejsca pracy oraz na uczelnię) - niestety żadne z powyższych nie jest regułą. Potrafi sprawnie działać przez tydzień w różnych warunkach i bezproblemowo się uruchamiać, kiedy indziej przy każdym włączaniu są problemy.