dzieki za pomoc , tylko jest jeszcze jedna sprawa bylem w serwisie skrzyń automatycznych i stwierdzili ze to pompa vacum koszt tej pompy to ok 800 zl zle trafilem poniewaz jest to Pierburg. pojechalem do innych mechanikow to stwierdzili ze to nie pompa vacum , bo gdyby to byla pompa to pierwsze co to by umarł hamulec , a u mnie hamulec jest ok. To o co chodzi ???
witam.Z góry przepraszam że podłączam się pod temat. Mam podobny problem ze skrzynią w tym że u mnie szarpie podczas przełączania biegów,stan oleju mam prawidłowy(sprawdzany na P, jak sprawdzałem na N to było minimum na bagnecie - nie wiem czy dobrze sprawdziłem) samochód ten sam co w temacie. Może ktoś miał podobny problem???
skrzynia już chodzi dobrze, przewód od podciśnienia był pęknięty. Alę zastanawiam się jak to jest z tym sprawdzaniem poziomu oleju,sprawdza się na P czy na N ? Mój mechanik zapewniał mnie że w mercedesach to poziom to na P się sprawdza....ale cóż najlepiej to do serwisu będzie zadzwonić