Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spadające obroty szarpanie przerywanie na rozgrzanym silniku

04 Gru 2009 19:04 4542 5
  • Poziom 16  
    witam
    Posiadam seat bizie 94 silnik 1,3 podczas gdy silnik się dobrze rozgrzeje ok 90 stopni (głównie gdy stoje w korku ) na LPG spadają mi obroty podczas jazdy zaczyna przerywać szarpać na benzynie wszystko jest w normie lecz gdy temperatura jest nisza (przy normalnej jezdzie ) wszystko jest w normie. Co jest nie tak ??
  • Poziom 12  
    Z fusów nie wywróżymy, napisz może co to za instalacja LPG i kiedy była montowana.
  • Poziom 17  
    pio102201 napisał:
    witam
    Posiadam seat bizie 94 silnik 1,3 podczas gdy silnik się dobrze rozgrzeje ok 90 stopni (głównie gdy stoje w korku ) na LPG spadają mi obroty podczas jazdy zaczyna przerywać szarpać na benzynie wszystko jest w normie lecz gdy temperatura jest nisza (przy normalnej jezdzie ) wszystko jest w normie. Co jest nie tak ??


    Trzeba instalację LPG wyregulować prawidłowo.
  • Poziom 16  
    A jak myślicie czy może to być to z powodowe tym że po przekroczeniu pewnej temperatur silnik zaczyna brać zimne powietrze a nie jak wcześnie ciepłe ogrzewane przez kolektor ??? Gaz zamontowany w 2003 rok INSTALACJA I GENERACJI
  • Poziom 16  
    Dobra byłem wczoraj na regulacji okazało się że był podciągnięty na lice obroty i cała elektronika nie działa dodatkowo było za wysokie napięcie na potencjometrze najpierw została dobrze wyregulowana benzyna (ok 750 obr) a potem gaz (ok 1100obr) wszystko pięknie samochód trzymał równo obroty dostał więcej mocy tylko dzisiaj gdy odpaliłem go rano miał bardzo niskie obroty wręcz gaz na benzynie i LPG podczas jazdy i wzrastaniu temperatury obroty (na biegu jałowym) zaczęły się podwyższać aż unormowały się tak jak przy regulacji i trzymały się już dobrze lecz gdy zostawiłem samochód na kilka godzin znowu to samo co rano. I co teraz myślę że przyczyna może być czujnik temperatury ale jak go sprawdzić ??
  • Poziom 17  
    pio102201 napisał:
    czujnik temperatury ale jak go sprawdzić ??


    Mierząc jego rezystancję bądź napięcie na przewodzie sygnałowym przy różnych temperaturach silnika. Podaję dane dla czujnika temperatury silnika dla ECU:

    0 st. C: 4800 -6600 Ohm, 4-4,5 V
    10 st. C: 4000 Ohm, 3,75-4 V
    20 st. C: 2200-2800 Ohm, 3-3,5 V
    30 st. C: 1300 Ohm, 3,25 V
    40 st. C: 1000-1200 Ohm, 2,5-3 V
    50 st. C: 1000 Ohm, 2,5 V
    60 st. C: 800 Ohm, 2-2,5 V
    80 st. C: 270-380 Ohm, 1-1,3 V
    110 st. C: 0,5 V