Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

landi renzo omegas regulacja w e36 1.6 bez obd2

05 Gru 2009 05:03 2166 1
  • Poziom 10  
    Witam czy jest ktoś chętny ze Szczecina ustawić mapy gazu w moim samochodzie oczywiście odpłatnie, jestem w posiadaniu interfejsu do gazu i programu ale chyba niepełnego bo nie moge wykonać autokalibracji. Mogę też zczytywać błędy ze sterownika benzyny w tym pojeździe. Po resecie komputera benzyny na gazie jest ładna moc, ale gdy pojeżdżę trochę na gazie to moc spada, nieraz falują obroty przy dojeżdżaniu na luzie do skrzyżowania, oraz czasem występują problemy z odpaleniem zimnego silnika. Sterownik benzyny nie pokazuje wówczas żadnych błędów, a jednak coś jest cały czas nie tak. Spalanie chyba dość małe bo za 60 pare zł czyli pełny zbiornik 30 litrów gazu robię około 400 kilometrów.
  • Poziom 12  
    kasperaz napisał:
    Witam czy jest ktoś chętny ze Szczecina ustawić mapy gazu w moim samochodzie oczywiście odpłatnie, jestem w posiadaniu interfejsu do gazu i programu ale chyba niepełnego bo nie moge wykonać autokalibracji. Mogę też zczytywać błędy ze sterownika benzyny w tym pojeździe. Po resecie komputera benzyny na gazie jest ładna moc, ale gdy pojeżdżę trochę na gazie to moc spada, nieraz falują obroty przy dojeżdżaniu na luzie do skrzyżowania, oraz czasem występują problemy z odpaleniem zimnego silnika. Sterownik benzyny nie pokazuje wówczas żadnych błędów, a jednak coś jest cały czas nie tak. Spalanie chyba dość małe bo za 60 pare zł czyli pełny zbiornik 30 litrów gazu robię około 400 kilometrów.


    Mniemam, że jest to ten sam samochód co w kwestii podciśnienia. Sprawdź podcisnienie i ponownie skalibruj całą mape. W tym samochodzie nie powinno to rodzić problemów. Opis problemu wskazuje na nieodpowiednie dawki paliwa. Reste benzyny powoduje powrót korekcji paliwowych do normy i chwilową bezproblemową pracę instalacji. Gdy nie masz możliwości uruchomienia autokalibracji, problemem moze być cisnienie gazu na wolnych obrotach, temperatura cieczy, nieodpowiednio pobrane impulsy z wtryskiwaczy również uniemozliwiają staart autokalibracji. Sterownik benzynowy w tym samochodzie nie jest tak czuły jak np. w grupie VW. Dlatego nie widać doraźnych odczytów błędów.