Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

maxicar ford mondeo mk1 pomocy

05 Gru 2009 12:29 2670 2
  • Poziom 2  
    Witam nie znalazłem nic interesującego na forum co moglu by mi pomoc. otóż najpierw moje auto to mondeo mk1 1995r 1.6 16v. Więc zakupiłem sterownik do zamka centralnego maxicar 686 http://allegro.pl/item836150746_sterownik_centralnego_zamka_ford_logo.html dostałem tylko schemat tego modułu lecz jestem zielony w tych sprawach i kompletnie nie wiem co i jak i od czego mam zacząć . Gdyby mógłby mi ktoś pomoc od czego zacząć gdzie to podłączyć jak co i do czego z kablami był bym bardzo wdzięczny szukam już informacji ponad miesiąc w internecie i nie mogę nic znaleźć z góry dziękuje.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 42  
    Według opisu masz instrukcję montażu po polsku i jeżeli sam nie możesz sobie poradzić to poprzez forum raczej nikt Ci tego nie zamontuje . Najlepiej będzie jak zwrócisz się do kogoś kto się na tym zna bo sam możesz więcej zepsuć .
  • Poziom 27  
    Zamki w fordzie masz sterowane plusem wiec musisz podłaczyc sterownik c.zamka według schematu który dostałes zebys miał na wyjsciu +12V(zamknij,otworz),jesli chodzi o montaz to rozkrec sobie pokrywe po kierownica,nadkole plastyk w nogach kierowcy i wówczas musisz sie dostac do kabli wychodzacych z drzwi kierowcy tam znajdziesz kable które steruja zamkiem centralnym,wszystkie kable które łaczysz cynuj i dobrze izoluj tasmą izolacyjną,podaje kolory kabli ;

biało/czarny - zamknij (drzwi kierowcy)
    żółto/fioletowy -otwórz (drzwi kierowcy)
    pomaranczowy -kierunkowskaz (wiazka pod kierownica)
    pomaranczowo/żółty - kierunkowskaz (wiazka pod kierownica)
    czerwony - zasilanie +12V (wiazka pod kierownica,lub w poblizu skrzynk bezp.sprawdz zaróweczka lub probówka zeby bylo stałe +12V)