Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Różnice w silnikach 2.0 hdi

05 Gru 2009 17:35 6429 2
  • Poziom 9  
    Witam. Męczę się dalej z berlingo 2.0 hdi po przekładce bloku silnika z wałem. Po przejechaniu ok 500 km wyrzuca błąd P1197 Sterowanie wtryskiwacza-(y), serwis męczy się już trzeci dzień lecz bez efektów. Moje pytanie dotyczy różnicy wałka rozrządu ponieważ występują dwa układy rozrządu. Pierwszy ma pływające koło na wale a koło wałka rozrządu ma w sobie trzy wycięcia. Drugi układ ma stałe koło dolne a górne koło ma pięć wycięć dokręcane jest trzema śrubami z możliwością regulacji. Czym różnią się jeszcze te dwa układy. Rysunki widziałem w programie tolerance data.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Właśnie w starym uszkodzonym bloku(wytopiony jeden tłok) koło było pływające. W założonym nowym koło było stałe. Serwis przełożył dla próby stare koło pływające lecz nie dało to żadnego efektu. Silnik pracuje twardo jak stary diesel i ciągle wyrzuca błąd 1197. Dzwonili z serwisu i mówili, że mają takiego berlingo tylko na boschu i po ściągnięciu dekla wałka rozrządu jest różnica w ułożeniu wałka tak jak by był delikatnie przesunięty. Sprawdzili klina i wszystko niby jest dobre.


    Różnice w silnikach 2.0 hdi