Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager 94 2.5 benzyna Schemat elektryki pilnie

I.T.I 05 Gru 2009 21:34 7674 6
  • #1 05 Gru 2009 21:34
    I.T.I
    Poziom 16  

    Witam potrzebuje pilnie schematu elektryki jak wyżej i potwierdzenia ze te kody będą pasowały do tego samochodu.

    Code:
    Odczyt
    

    Kody błędów pojawią się na lampce kontrolnej silnika.
    -W ciągu 5 sekund włączyć zapłon 3 razy (włączyć, wyłączyć, włączyć, wyłączyć, włączyć)
    -Będzie migała lampka kontrolna silnika.

    Resetowanie

    Odłączyć ujemną końcówkę akumulatora na co najmniej 30 sekund aby zresetować ECU.Sygnał
    -Cyfra 1: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą. - Przerwa, lampka gaśnie na 1 sekundę.
    - Cyfra 2: Impuls świetlny o długości 0.5 sekundy, z 0.5 sekundową przerwą.
    -Przerwa, lampka gaśnie na 2 sekundy.

    Kody błędów

    11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu.
    12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora.
    13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy.
    14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP.
    15 Brak sygnału czujnika prędkości / odległości.
    16 Wykryto utratę napięcia akumulatora przy pracującym silniku.
    17 (1985 tylko turbo): obwód czujnika stukania. Silnik zbyt długo pozostaje zimny.
    21 Sygnał czujnika tlenu nie zmienia się (pozostaje na 4.3 - 4.5V).
    22 Sygnał czujnika chłodziwa poza zakresem.
    23 Czujnik temperatury powietrza wlotowego może być uszkodzony.
    24 Czujnik położenia przepustnicy poza zakresem.
    25 Zwarty obwód napędu silnikowego automatycznego biegu jałowego (AIS) lub nie osiągnięto docelowego biegu jałowego.
    26 Nie uzyskano szczytowego napięcia w obwodzie wtryskiwacza.
    27 Obwód wtryskiwacza nie przełącza się gdy jest to wymagane.
    31 Obwód lub układ sterujący solenoidu oczyszczania parownika.
    32 Nie działają mierniki EGR (1988) lub (1990-92, wszystkie oprócz Turbo) zespół sterowania nie widział zmiany stosunku powietrza/paliwa po uruchomieniu EGR.
    33 Obwód przekaźnika sprzęgła w układzie klimatyzacji otwarty lub zwarty.
    34 (1984-86) EGR obwód solenoidu zwarty lub otwarty. (1987-1991) regulator prędkości zwarty lub otwarty.
    35 Obwód przekaźnika wentylatora chłodzącego otwarty lub zwarty. (Trucks) Usterka silnika przełącznika biegu jałowego.
    36 Otwarty lub zwarty obwód sterowania przepustnicy spalin turbo. (3.9 / 5.2 RWD) obwód cewki cylindrycznej. Otwarty lub zwarty obwód elektrozaworu odpowietrzania Turbo IV.
    37 Usterka lampki wskaźnikowej przesunięcia (układ 5-biegowy) Niskie napięcie w części obwodu napędu solenoidu blokującego / odblokowującego przepustnicę (87-89); w obwodzie cewki solenoidu (85-89 Turbo I-IV); na czujniku temperatury przekładni (1995 i późniejsze).
    41 Obwód regulacji pola alternatora otwarty lub zwarty.
    42 Otwarty lub zwarty obwód przekaźnika automatycznego wyłączania (główny przekaźnik). Obwód sterowania przekaźnika pompy paliwa. Zespół poziomu paliwa - bez zmian w miarę przebywania odległości.
    43 Nie uzyskano szczytowego prądu w cewce pierwotnej przy maksym. czasie przebywania; problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania.
    44 Na płytce logicznej FJ2 nie ma napięcia; samo-diagnostyka zespołu sterowania wskazuje na problem; przekroczony zakres temperatury akumulatora.
    45 Przekroczony limit turbodmuchawy (silnik został wyłączony przez zespół sterowania).
    46 Zbyt wysokie napięcie w akumulatorze w czasie ładowania lub zbyt niskie napięcie w układzie ładowania.
    47 Zbyt małe napięcie w akumulatorze i zbyt mała moc alternatora (zbyt małe napięcie w układzie ładowania).
    51 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki ubogiej; błąd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo).
    52 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki bogatej; błąd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo).
    53 Wewnętrzny problem w zespole sterowania.
    54 Brak sygnału zmiany biegu na wyższy w czasie obrotów silnika (tylko wersja turbo); usterka wewnętrznego zespołu sterowania (tylko wersja '84 turbo).
    55 Koniec kodów.
    61 Czujnik "Baro" otwarty lub zwarty.
    62 Przebiegu w milach z systemu Emission Maintenance Reminder (EMR-kontrola utrzymania emisji) nie można przechowywać w EEPROM. Błąd PCM, nie zapamiętano mil z SRI.
    63 Sterownik nie może zapisywać sygnałów w EEPROM.
    64 Niesprawny katalizator.
    65 Usterka przełącznika układu wspomagania kierownicy.
    88 Początek testu (przeważnie nie podawany, nie należy go oczekiwać).

    0 6
  • Metal Work Pneumatic
  • Pomocny post
    #2 14 Gru 2009 12:14
    AMICAR
    Poziom 16  

    Podaj swoj Email, wysle schematy.Kontakt : promiten(malpa)yahoo.de
    Jesli masz duzo miejca na plycie to moge wyslac cala servisowke
    pozdrawiam amicar

    1
  • Metal Work Pneumatic
  • #3 11 Paź 2010 13:37
    wanti_pw
    Poziom 13  

    Witam!
    Podepnę się do tematu. Może koledzy dysponują schematem do Voyagera z 94 roku ale 2,5tdi vm. Będę zobowiązany.
    Pozdrawiam!
    ;-)

    0
  • #4 11 Paź 2010 13:59
    I.T.I
    Poziom 16  

    Jaki problem to może coś pomogę.
    Aha daj maila to ci wyślę.

    -1
  • #5 11 Paź 2010 16:09
    wanti_pw
    Poziom 13  

    Witam!
    e-mail poszedł na pw.
    Problem jest niejako typowy dla tego modelu, ale nie do końca.
    Ładowanie!
    Uruchamiam rano, lub jak jest zimny, ładowanie jest, obrotomierz chodzi. Po kilku kilometrach, ładowanie znika, obrotomierz nie działa. Jak się dobrze rozgrzeje, obrotomierz zaczyna działać, ładowanie jest i tak do końca dnia. Można wtedy zrobić kilkaset km, i bedzie wszystko ok..
    Zauważyłem, że ładowanie włączy się po pierwszym załączeniu wentylatora przy chłodnicy.
    Czasem udaje się niejako wymusić wcześniejsze właczenie ładowania, poprzez np. mignięcie długimi światłami, włączeniem nawiewu, czy włączeniem oświetlenia wewnątrz auta.
    Pierwsze podejrzenie to impulsator, ale dlaczego działa na zimnym i później na gorącym silniku, a w trakcie rozgrzewania nie?
    Poza tym bryczka jest kochana, w ogóle nie kopci, jak na vm, zbiera się przyzwoicie.
    Minusem jest to ładowanie, co skutkuje doładowywaniem co dwa dni, lub korzystaniem z "grzecznościowych kabli".
    Pozdrawiam!
    ;-)

    0
  • #6 08 Lut 2011 14:35
    hubiAlan
    Poziom 10  

    Takie małe pytanko, czy ecu w 3,3 V6 z 96 roku ma takie same kody, czy są jakieś znaczące różnice???

    0
  Szukaj w 5mln produktów