Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 307 1,4 HDI spadek mocy powyżej 2000 obrotów

06 Gru 2009 23:01 8790 6
  • Poziom 2  
    Witam!!
    Jestem początkującym użytkownikiem Peugotka a zarazem całkiem zielonym co do jakichkolwiek napraw. Tak jak w temacie napisałem chodzi mi o spadek mocy powyżej 2000 obrotów. Znajomy rzucił mi paroma hasłami ale ja kompletnie nie wiem gdzie ich szukać. Chodzi między innymi o:
    - nastawnik recyrkulacji spalin
    - pompa podciśnieniowa
    - pneumatyczny siłownik zaworu upustowego
    - zawór regulacji spalin
    - sterownik
    - czujnik ciśnienia atmosferycznego
    Prosiłbym o info gdzie takie rzeczy mogę znaleźć i o ewentualne fotki tychże części lub gdzie mogę to znaleźć. Google całe przeleciałem i lipa.
    Z niecierpliwością czekam na pomoc
    pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Witam
    myślę że najprawdopodobniej skończył się zawór EGR, jest to element który ma prawo zużyć się co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i jest to normalne zjawisko. Podłączenie pod komputer i doświadczenie elektryka powinno to potwierdzić. Zdjęcie i numer części znajdziesz tu

    https://onlineshop.ms-motor-service.com/msi/MSICD?page=createFramesetShop&lang=E&vko=0001

    potem wybieramy VEHICLE->MARKA/MODEL/LATA PRODUKCJI-> EXHAUST-GAS RECIRCULATION VALVE potem naciskamy CONTINUE
    klikasz w numer części, pokaże się zdjęcie zaworu

    Tak znaleziony numer możesz wpisać tu www.intercars.com.pl
    i sprawdzić sobie cenę takiej przyjemności.
  • Poziom 2  
    Witam!!
    Nie mogę znaleźć nigdzie tego zawóru EGR w moim silniku 1.4 HDI. Proszę o pomoc!!! Chociaż mała wskazówka z której strony szukać. :cry:
  • Poziom 10  
    jaki jest błąd w sterowniku silnika to jest podstawa
    pozdrawiam
  • Poziom 32  
    witam, kolego bamboocha napisz do mnie na maila to podeśle Ci PDF o silnikach HDI w pugach, podaj Co boli silnik jak łapie tryb awaryjny , powodzenia
  • Poziom 14  
    kolego jeżeli masz uszkodzony zawór EGR to na pewno zaświeca się kontrolka CHECK samochód wchodzi w tryb awaryjny,a nie ma mocy bo nie włącza turbiny.pzdr
  • Poziom 11  
    bamboocha11 napisał:
    Witam!!
    Google całe przeleciałem i lipa.
    Z niecierpliwością czekam na pomoc
    pozdrawiam

    Jeśli temat aktualny, poszukaj tu:
    http://www.peugeot-klub.pl/index.php
    Przede wszystkim odczytałbym błędy w sterowniku silnika. Niewykluczone, że silnik wszedł w tryb awaryjny.
    Jeżeli nie zapala się check engine wówczas obstawiałbym katalizator.