adresfizyczny wrote:momencie kiedy jedno z kół zaczyna boksować, a ty swoim ciągnikiem jedziesz na biegu wyższym niż 1 nie masz szans na wbicie blokady. Nawet jeśli całą swoją wagą ciała obciążysz dżwignie blokady i jakimś cudem lekko zazębi się sprzęgiełko kłowe blokady, to po dosłownie ułamku sekundy blkada "wyskoczy"
Oczywiście że masz rację
Nie rozpisywałem się o tym żeby mój wpis był jak najkrótszy
Oczywiście zapomniałem jeszcze napisać że; silnik powinien pracować , powinno być paliwo w zbiorniku i olej w silniku i płyn w chłodnicy .
Myślałem że takie rzeczy to oczywistość !!
Jasne że podczas grzęźnięcia w błocie jedziemy na małych biegach i że trzeba wcisnąć sprzęgło przed wciśnięciem blokady
Wyjeżdżałeś kiedyś z bagna na 5ce ?? Co za genialna uwaga !!
Jeżeli uważasz , że wydostawanie się z grząskiego terenu na blokadzie jest gorsze od hamowania w tym błocie jednym kołem to BRAWO DLA CIEBIE !