Moze to coś pomoże
Bloki pomiarowe na samym zapłonie
Napięcie akumulatora 12.3 V
Status zapłonu Zał 12V
Glówny przekaznik Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa Nieaktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.96 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.47 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 0,00%
Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego Aktywny
Pożądana prędkość jałowa 0 obr/min
Prędkość silnika 0 obr/min
Prędkość obrotowa wałka rozrządu 0 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej Nieaktywny
Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego NO
Normalna temperatura pracy silnika Nieaktywny
Temperatura cieczy chłodzącej 6 °C
Temperatura cieczy chłodzącej 3.43 V
Temperatura paliwa 5 °C
Temperatura powietrza wlotowego 7 °C
Temperatura powietrza wlotowego 3.35 V
Temperatura Otoczenia -3 °C
Przepływomierz powietrza 1 688 kg/h
Przepływomierz powietrza 0.98 V
Ciśnienie atmosferyczne 99 kPa
Ciśnienie atmosferyczne 3.73 V
Ciśniemnie ładowania 98 kPa
Ciśniemnie ładowania 1.84 V
Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego) Nieaktywny
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego) 0,00%
Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail 645.35 MPa
Common Rail ciśnienie paliwa 0.00 MPa
Zawór regulujący ciśnienie szyny 9,00%
Rzeczywista dawka paliwa 0 mm3
Rzeczywisty początek wtrysku 0 CA
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 96 kPa
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 0.24 V
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji Maks. moment
Przekaźnik 1 wentylatora Nieaktywny
Przekaźnik 2 wentylatora Nieaktywny
Przekaznik 3 wentylatora Nieaktywny
Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania Nieaktywne 12V
Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego Nieaktywny
Przełącznik 1 hamulców Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców Nieaktywny
Przełącznik sprzęgła Nieaktywny
Prędkość pojazdu 0 km/h
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu - - -
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy - - -
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI) Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS) Wył
Lampka kontrolna czasu żarzenia Wył 12V
Poziom oleju Normalne
Status poziomu oleju silnika Okay
Pozostały stan oleju 92,00%
Kontrolka wymiany oleju silnikowego Nieaktywny
Jak pracuje zaraz po odpaleniu
Napięcie akumulatora 14.3 V
Status zapłonu Zał 12V
Glówny przekaznik Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.96 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.47 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 0,00%
Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego Aktywny
Pożądana prędkość jałowa 1 175 obr/min
Prędkość silnika 1 194 obr/min
Prędkość obrotowa wałka rozrządu 597 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej Nieaktywny
Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego NO
Normalna temperatura pracy silnika Nieaktywny
Temperatura cieczy chłodzącej 7 °C
Temperatura cieczy chłodzącej 3.37 V
Temperatura paliwa 6 °C
Temperatura powietrza wlotowego 7 °C
Temperatura powietrza wlotowego 3.33 V
Temperatura Otoczenia -3 °C
Przepływomierz powietrza 39 kg/h
Przepływomierz powietrza 2.02 V
Ciśnienie atmosferyczne 99 kPa
Ciśnienie atmosferyczne 3.73 V
Ciśniemnie ładowania 95 kPa
Ciśniemnie ładowania 1.78 V
Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego) Nieaktywny
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego) 0,00%
Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail 38.60 MPa
Common Rail ciśnienie paliwa 39.80 MPa
Zawór regulujący ciśnienie szyny 8,00%
Rzeczywista dawka paliwa 11 mm3
Rzeczywisty początek wtrysku 5 CA
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 96 kPa
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 0.24 V
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji Zmniejsz. cisn.
Przekaźnik 1 wentylatora Nieaktywny
Przekaźnik 2 wentylatora Nieaktywny
Przekaznik 3 wentylatora Nieaktywny
Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania Aktywne 0V
Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego Aktywny
Przełącznik 1 hamulców Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców Nieaktywny
Przełącznik sprzęgła Aktywny
Prędkość pojazdu 0 km/h
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu - - -
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy - - -
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI) Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS) Wył
Lampka kontrolna czasu żarzenia Wył 12V
Poziom oleju Normalne
Status poziomu oleju silnika Okay
Pozostały stan oleju 92,00%
Kontrolka wymiany oleju silnikowego Nieaktywny
i po dłuższej jeździe
Napięcie akumulatora 14.2 V
Status zapłonu Zał 12V
Glówny przekaznik Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.96 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu) 0.47 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu 0,00%
Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego Aktywny
Pożądana prędkość jałowa 950 obr/min
Prędkość silnika 953 obr/min
Prędkość obrotowa wałka rozrządu 476 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej Nieaktywny
Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego NO
Normalna temperatura pracy silnika Nieaktywny
Temperatura cieczy chłodzącej 78 °C
Temperatura cieczy chłodzącej 0.69 V
Temperatura paliwa 25 °C
Temperatura powietrza wlotowego 21 °C
Temperatura powietrza wlotowego 2.69 V
Temperatura Otoczenia 0 °C
Przepływomierz powietrza 29 kg/h
Przepływomierz powietrza 1.90 V
Ciśnienie atmosferyczne 99 kPa
Ciśnienie atmosferyczne 3.73 V
Ciśniemnie ładowania 98 kPa
Ciśniemnie ładowania 1.84 V
Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego) Nieaktywny
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego) 0,00%
Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail 25.80 MPa
Common Rail ciśnienie paliwa 26.40 MPa
Zawór regulujący ciśnienie szyny 8,00%
Rzeczywista dawka paliwa 3 mm3
Rzeczywisty początek wtrysku 1 CA
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 96 kPa
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji) 0.25 V
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji) Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji Zmniejsz. cisn.
Przekaźnik 1 wentylatora Nieaktywny
Przekaźnik 2 wentylatora Nieaktywny
Przekaznik 3 wentylatora Nieaktywny
Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania Nieaktywne 12V
Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego Nieaktywny
Przełącznik 1 hamulców Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców Nieaktywny
Przełącznik sprzęgła Nieaktywny
Prędkość pojazdu 0 km/h
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu - - -
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy - - -
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI) Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS) Wył
Lampka kontrolna czasu żarzenia Wył 12V
Poziom oleju Normalne
Status poziomu oleju silnika Okay
Pozostały stan oleju 92,00%
Kontrolka wymiany oleju silnikowego Nieaktywny
Może w ten sposób coś więcej będzie można powiedzieć