Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra A 1,8-zawory i uszczelka pod głowicą

08 Gru 2009 21:12 2949 6
  • Poziom 2  
    Wiatm serdecznie. posiadam vectre A 1,8 90KM i mam z nia maly problem. przy zimnym silniku po dodaniu obrotów zaczyna mi strzelac i szarpac. wydaje mi sie ze rozregulowane sa zawory i potrzebuje jakie powinny byc odpowiednie luzy na zimnym silniku. Oprócz tego chcialbym się dowiedzieć czy przy wymianie uszczelki pod głowica koniecznie trzeba planowac głowice. z góry dziekuje i pozrawiam:)
  • Poziom 31  
    Jak dla mnie to fura już zabytkowa, ale jak dobrze pamiętam to zawory są hydraulicznie regulowane, a głowicę trzeba sprawdzic. Przymiar + szczelinomierz. Jak jest prosta, to nie trzeba.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 31  
    awaria09 napisał:
    Powinno się planować...

    A wiesz po co się to robi?
  • Warunkowo odblokowany
    A czy auto posiada instalacje gazową bo jezeli tak to zmienia to postac rzeczy.
  • Poziom 16  
    Piszesz ze przy zimnym silniku sa problemy.Jak sie zachowuje przy nagrzanym.

    Sprawdz czy to szarpanie to przyczyna glowicy.

    Po sciagnieciu glowicy radze oddac ja do sprawdzenia.Unikniesz ponownago demontazu.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 2  
    Bylem z nią u dwóch mechaników i jeden pow zebym podlaczyl na komputer bo moze byc wiele przyczyn tego. a drugi ze to wina kopułki i przy zimnym silniku nie pracuje na wszystkich cylindrach... gdy silnik sie nagrzeje jest wszystko ok i nawet na mocy nie traci. dzieki za sugestie:) a co do głowicy to i tak bd musial zdejmowac. pozdrawiam