Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dojarka alfa laval do robienia próżni w układach chlodniczyc

matii_speed 09 Gru 2009 17:50 4478 9
  • #1 09 Gru 2009 17:50
    matii_speed
    Poziom 16  

Witam:-) Mam zamiar zrobić sobie pompę próżniową z dojarki jak w opisie. Słyszałem że są dość wydajne. Moje pytanie polega na tym co zostawić a co nie z tej dojarki żeby wszystko było ok?

• #2 10 Gru 2009 22:04
    keszan
    Poziom 20  

Witam!
    Możesz tak zrobić, naprawdę są wydajne.. :x-mas:
    Odłącz baniki dojarki. :bday:

Pozdrawiam.
    Adam :smoke:

Ps.To nie żart. :spoko:

• #3 11 Gru 2009 12:38
    matii_speed
    Poziom 16  

Bańki czyli co?? nie znam się na rolnictwie i dojeniu krów:-) Bo chodziło by mi o to żeby wykręcić to co się da i zamocować pompę z jakieś funkcjonalnej obudowie (ramie) najlepszy był by rysunek z opisem co wywalić:-)

• #4 11 Gru 2009 13:05
    robokop
    Moderator Samochody

Kolega się chyba w ogóle na niczym nie zna, skoro pyta tak infantylnie. Chyba widać już na pierwszy rzut oka, co musi być żeby była "produkcja" próżni - silnik z włącznikiem i pompa ze zbiorniczkiem oleju i manometrem. Baniak można sobie darować.

• #5 11 Gru 2009 17:17
    matii_speed
    Poziom 16  

To że ma byc silnik i pompa to chyba logiczne..... chodziło mi właśnie o zbiornik min.. cała dojarka nie składa sie tylko z pompy silnika i zbiornika

• #6 11 Gru 2009 21:49
    gaav
    Poziom 15  

A może tak pompkę od roweru przerobić na pompę próżniową? Bez sensu za 1000zł masz profesjonalną pompę próżniową do tego przeznaczoną, ciekawe jak zachowa się Twoja dojarka jak złapie troche freonu z układu?

• #7 12 Gru 2009 17:18
    Czarlim87
    Poziom 13