Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki sprzet grajacy?

verden 11 Dec 2009 02:28 1065 0
  • #1
    verden
    Level 1  
    Witam, chyba nie powiem nic nowego. Oczywiscie jestem totalnie zielony w tych sprawach, dlatego prosze Was o pomoc. Ostatnio naszla mnie jakas wena i chce sobie kupic sprzet grajacy. Generalnie mieszkam w anglii. Tutaj sa strony
    http://www.audioaffair.co.uk/
    http://www.superfi.co.uk/
    http://www.richersounds.com/
    na ktorych poszukuje swojego sprzetu, chyba ze ktos z Was zna lepsze/inne. Mniejsza z tym. Planuje kupic Amplituner + odtwarzacz Blue Ray + 4 kolumny (w kazdy kat pokoju) + subwoofer + ewentualnie 5 glosnik, centralny. Oczywiscie nie wszystko naraz. Salon ma wielkosc okolo 5m na 7m. W pierwszej kolejnosci Oczywiscie kolumny (kolumny ze wzgledu czysto estetycznych, chbya ze mnie przekonacie do czegos innego)., bo one beda graly bez pozostalych rzeczy. Nad cena w sumie sie nie zastanawialem. Z tego co sie rozgladalem, to planuje mniej wiecej wydac 200 funtow na pare kolumn, tak mniej wiecej w tych granicach. Chce ten sprzet "stworzyc" pod gry i filmy, potem muzyke. Wiec przede wszystkim wazniejszy jest sorround niz jakosc, przynajmniej tak mi dzisiaj pewien sprzedawaca tlumaczyl:P Jakie marki sa najlepsze, a ktorych raczej unikac. Zawsze wydawalo mi sie ze Yamaha robila b.dobry sprzet, ale dowiedzialem sie ze juz nie az tak dobry i sa lepsze. Ogolnie, ze wszystkim chcialbym sie zmiescic w granicy 1000 funtow, ale podkreslam chcialbym. No i na koniec dodam, ze lubie podkrecic volume, wiec to tez jest dla mnie istotne. Jesli ktos przeczyta moje wypociny, z gory dziekuje

    Regulamin p.11
    Proszę uzupełnić.
    (dj-MatyAS)
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo