Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf III 1.6B+LPG wycieki p³ynu ch³odniczego

mariuszeksnk 12 Dec 2009 12:09 13352 12
    mariuszeksnk
    Level 10  
    Witam posiadam Golf III 1.6B+LPG 93r i mam problem z p³ynem ch³odniczym a mianowicie chodzi o to ze ca³y czas wycieka to na jednym wê¿em to pod termostatem. po dokrêcam opaski to znów w innym miejscu zacznie ciekn±c. nie jestem mechanikiem ale wydaje mi siê ze jakby siê jakie¶ ci¶nienie robi³o ze tak co chwile gdzie¶ wywala p³yn! ch³odnica wymieniona na nowa i nagrzewnica tez!co z tym zrobiæ proszê o pomoc

Golf III 1.6B+LPG wycieki p³ynu ch³odniczego
    mig29_1979
    Level 19  
    Uszczelka pod g³owic± do wymiany i planowanie g³owicy.
    mariuszeksnk
    Level 10  
    bylem u mechanika i to nie jednego i podobno sprawdzali i mówi± ze uszczelka jest ok!a czy to siê da sprawdziæ jako¶ ze na 100%uszczelka pod g³owic±??
    gimak
    Level 40  
    Masz LPG, to mo¿esz mieæ przedmuchy z reduktora (nie w ka¿dym to jest mo¿liwe). Ci¶nienie mo¿e siê tworzyæ przy ¼le odpowietrzonym uk³adzie lub przedmuchach. Przy ¼le odpowietrzonym (niedok³adnie) w zamkniêtym (ci¶nieniowym) uk³adzie, ci¶nienie siê wytwarza przy gor±cym silniku (gor±ce powietrze chce powiêkszyæ swoj± objêto¶æ - przewody gumowe robi± siê twarde), w miarê stygniêcia silnika, ci¶nienie zanika, bo powietrze siê kurczy (rury gumowe robi± siê miêkkie).
    Przy przedmuchach przewody gumowe twardniej± jeszcze przed osi±gniêciem przez silnik normalnej temperatury i przy stygniêciu silnika z regu³y du¿o wolniej miekkn±.
    Te ci±g³e wycieki pod opaskami s± objawem niedro¿nego zaworu ci¶nieniowego w korku (nie upuszcza nadmiaru gazów - nie stabilizuje ci¶nienia), ale równie¿ przedmuchów do uk³adu (¿e te gazy s±).