Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf III 1.6B+LPG wycieki p造nu ch這dniczego

mariuszeksnk 12 Dec 2009 12:09 13352 12
    mariuszeksnk
    Level 10  
    Witam posiadam Golf III 1.6B+LPG 93r i mam problem z p造nem ch這dniczym a mianowicie chodzi o to ze ca造 czas wycieka to na jednym w篹em to pod termostatem. po dokr璚am opaski to zn闚 w innym miejscu zacznie ciekn帷. nie jestem mechanikiem ale wydaje mi si ze jakby si jakie ci郾ienie robi這 ze tak co chwile gdzie wywala p造n! ch這dnica wymieniona na nowa i nagrzewnica tez!co z tym zrobi prosz o pomoc

Golf III 1.6B+LPG wycieki p造nu ch這dniczego
    mig29_1979
    Level 19  
    Uszczelka pod g這wic do wymiany i planowanie g這wicy.
    mariuszeksnk
    Level 10  
    bylem u mechanika i to nie jednego i podobno sprawdzali i m闚i ze uszczelka jest ok!a czy to si da sprawdzi jako ze na 100%uszczelka pod g這wic??
    gimak
    Level 40  
    Masz LPG, to mo瞠sz mie przedmuchy z reduktora (nie w ka盥ym to jest mo磧iwe). Ci郾ienie mo瞠 si tworzy przy 幢e odpowietrzonym uk豉dzie lub przedmuchach. Przy 幢e odpowietrzonym (niedok豉dnie) w zamkni皻ym (ci郾ieniowym) uk豉dzie, ci郾ienie si wytwarza przy gor帷ym silniku (gor帷e powietrze chce powi瘯szy swoj obj皻o嗆 - przewody gumowe robi si twarde), w miar stygni璚ia silnika, ci郾ienie zanika, bo powietrze si kurczy (rury gumowe robi si mi瘯kie).
    Przy przedmuchach przewody gumowe twardniej jeszcze przed osi庵ni璚iem przez silnik normalnej temperatury i przy stygni璚iu silnika z regu造 du穎 wolniej miekkn.
    Te ci庵貫 wycieki pod opaskami s objawem niedro積ego zaworu ci郾ieniowego w korku (nie upuszcza nadmiaru gaz闚 - nie stabilizuje ci郾ienia), ale r闚nie przedmuch闚 do uk豉du (瞠 te gazy s).