Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW golf I z 1989 nie pracuje na wszystkie cylindry

kuba_pwr 12 Gru 2009 16:26 2964 16
  • #1 12 Gru 2009 16:26
    kuba_pwr
    Poziom 9  

Witam, jestem posiadaczem golfa I z 89 roku (kabriolet), z silnikiem 1,8 benzyna - 90KM.
    Zaraz po odpaleniu samochodu pracuje równo na wszystkie cylindry, jednak po bardzo krótkim czasie kolejne cylindry przestają pracować. Samochód zaczyna stosunkowo dobrze chodzić (mimo wszystko jednak niezbyt równo na wolnych obrotach) dopiero jak się bardzo mocno rozgrzeje-około pół godziny jazdy. Czas po którym zaczyna jako tako pracować ciągle się wydłuża :cry:. Jest coraz gorzej.
    W celu wyeliminowania usterki wymieniłem: świece, przewody zapłonowe, cewkę, kopułkę, palec rozdzielacza, niestety nic to nie pomogło.
    Zaznaczam, że silnik nie bierze oleju, mimo wszystko jednak umówiony jestem u mechanika na sprawdzenie ciśnienia sprężania, chociaż nie wydaje mi się żeby tu leżał problem.
    Czy ktoś wie co może być przyczyną usterki? Może to być wina czujnika hala?
    Proszę o pomoc

0 16
  • #3 12 Gru 2009 16:56
    kuba_pwr
    Poziom 9  

To na pewno jest golf I ;), chyba nawet do 93 roku były produkowane ale tylko w wersji cabrio.
    Czyli jednak czekać na pomiar ciśnienia... Chociaż ciągle mam nadzieję, że to może zepsuło się jednak coś innego, mniej kosztownego.
    Zawsze też klekotały mi zawory przy zimnym silniku. Ale kto wie które, a które mogły się wypalić.
    W każdym bądź razie dzięki za odpowiedź, czekam na pomiar ciśnienia :)

0
  • #4 12 Gru 2009 16:57
    kotweiler
    Poziom 16  

Był produkowany do 1993 roku :D. W RPA golf I produkowany był do 2000 bez zmian w budzie, tylko silniki miał nowsze.
    Kołnierz amortyzujący, podstawa, sprawdzałeś jest szczelna. Jaki masz silnik bo 90 KM, to gaźnik jak i wtrysk podchodzi.

0
  • #5 12 Gru 2009 21:14
    kuba_pwr