Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radeon 9200 se na co zmienic?

13 Gru 2009 13:13 1698 21
  • Poziom 8  
    Witam.Posiadam taka karte graficzna i prosiłbym o odpowiedz na pytanie jaka mógłbym zamontowac pod te parametry w miare dobra i raczej jeszcze produkowana?
    Producent chipsetu ATI
    Model chipsetu Radeon 9200
    Wielkośc pamięci 128 MB
    Typ zastosowanej pamięci DDR (64bit)
    Taktowanie rdzenia 250 MHz
    Taktowanie pamięci 400 MHz
    RAMDAC 400 MHz
    Typ złącza AGP 8x
  • Poziom 40  
    Najwazniejsze pytanie do jakiej kwoty karta ?
    jaka konfiguracja kompa bo zmiana moze byc nieuzasadniona
  • Poziom 8  
    250 zł chodzi mi o karte głownie pod gry
  • Poziom 40  
    To moje gdybanie
    ale skoro masz tylko AGP to pewnie komp nie pierwszej swiezosci :-)
    podaj konfiguracje czy jest sens pakowac sie w koszty ?
  • Poziom 8  
    Jestem zielony w tej kwestii i nie rozumiem pytania
  • Poziom 40  
    Jaka plyta glowna procesor ile ramu jaki zasilacz
    najlepiej sciagnij program everest i bedziesz znal konfiguracje
  • Poziom 8  
    Zasilacz 400W
    Radeon 9200 se na co zmienic? Radeon 9200 se na co zmienic?
  • Poziom 40  
    Z tego co widze masz tylko 512 MB ramu podejrzewam ze system to XP wiecej zyskasz jezeli zaczniesz od dolozenia ramu do 1GB wiecej to da niz wymiana grafiki
  • Poziom 8  
    mam jeszce ponad 512 i 256 ale aktualnie niepodłaczone wiec sadze ze starczy.Wiec jaka karte mozna dostac w tej cenie?
  • Poziom 41  
    Zasilacz jakiej marki? Daj większe zdjęcia. Płyta mediona. W zasadzie to tragedia jeżeli chodzi o wytrzymałość. 512 MB ramu to tak na styk do normalnej pracy w winXP. przydało by się min 1GB. Co do karty graficznej, to Geforce 6800GT.
  • Poziom 8  
    Teraz mam 1280 MB ram a GeForce 6800GT niestetyy nie podchodzi pod tego kompa max zwykły 6800
  • Poziom 41  
    Oczywiście, że jest wersja na AGP nawet jest Ultra.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Jeżeli ultry się nie da kupić. To bierz GT, różnią się tylko taktowaniami i to niewiele. Na tyle niewiele, że da się podkręcić. Nie bierz za to czystego 6800. Bo ma mniej potoków (12 a nie 16)

    http://allegro.pl/item852996399_geforce_6800_ultra_oc_256mb_gddr3_425_1100_unikat.html

    Banki pamięci ram muszą być obsadzone po równo. Inaczej dual-channel nie będzie działał.
  • Poziom 8  
    No tak tylko ze to karta DDR 3 ja mam DDR i taktowanie zupełnie inne.Moze ja mam inne spojrzenie na to wiec powiedzcie mi jak to sie dobiera
  • Poziom 20  
    adrian510 napisał:
    No tak tylko ze to karta DDR 3 ja mam DDR i taktowanie zupełnie inne.Moze ja mam inne spojrzenie na to wiec powiedzcie mi jak to sie dobiera

    Pamięć grafiki nie ma nic do rzeczy do pamięci RAM komputera ;), więc tym się nie przejmuj. Ta karta jest bardzo potężna w porównaniu z tym co masz obecnie, wzrost wydajności powinien być dość spory, ale raczej bym nie liczył na granie w najnowsze gry przy zadowalającej prędkości.
  • Poziom 40  
    pierwsza karta to pci-e
    druga przyzwoita tylko ze przy twoim kompie nie oczekuj rewelacji
  • Poziom 8  
    Nie sadze aby było tak żle aktualnie mam 1260 MB ram 3.2 Ghz procek wiec z ta karta nie powinno byc chyba fest słabo
  • Poziom 41  
    Nie ma sensu ich kupować. Lepiej tego GF. Będzie szybszy. A jaki masz procesor i płytę?
  • Poziom 41  
    Zapomnij. Jakieś 20% szybsza od tego co masz teraz. Wszystko ma znaczenie. Dostałeś propozycję najmocniejszej karty, jaką jest sens zamontować do tego komputera. A nawet i trochę na wyrost. Za cenę w okolicach 150zł. Nie kombinuj tylko kupuj.
  • Poziom 8  
    Podałem link do 128 a chodziło mi o 256 MB.Tak tylko ze nie mam zamiaru uzywanego gówna kupowac od kogos kto ja jeszcze pewnie podtuningował
  • Poziom 41  
    Ilość pamięci, z takim procesorem nie ma najmniejszego znaczenia. Mogła by mieć 64mb i tak chodziła by tak samo wolno.

    Czy wydaje ci się, że dał bym linka do tej aukcji, jeżeli miał bym co do niej jakieś wątpliwości? Jeżeli tuningował, to bardzo dobrze! Będzie jeszcze szybsza! I jak ci się wydaje? Jak chcesz kupić mocną kartę na AGP, skoro te mocne-mocne nie są produkowane, a te mocne-nowe są drogie?