Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes c220 zapowietrzony uklad paliwa rok 1994 2 litry

13 Gru 2009 16:01 6154 15
  • Poziom 9  
    Posiadam ten samochód od niedawna mam taki problem ze rano auto zapali i po chwili zgaśnie coś z paliwem na pewno gdy otworzyłem maska zauważyłem bąbelki w paliwie powietrza na zapalonym silniku ,nie trzyma on obrotów wolnych zmieniają się na zgaszonym silniku zauważyłem cofające się paliwo w kierunku filtra paliwa proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki.rocznik samochodu to 1994 silnik bez turbiny.
  • Poziom 14  
    Sprawdz przewody paliwowe od b aku do pompy.
  • Poziom 11  
    Czujnik położenia wału. Bądz pompa paliwa.
  • Poziom 13  
    Nieszczelności pojawiają się w przewodach lub filtrze paliwa następnie sprawdz pompę.
  • Poziom 9  
    Po dokładnym przyjrzeniu się pompie paliwowej zauważyłem mokry wężyk od powrotu.. Sama końcówka,uszczelniłem to ale dalej mam ten sam objaw co w opisie.
    Czy w pompie paliwa istnieje jakiś zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu się paliwa.
    Filtr paliwa szczelny nie zauważyłem żadnych wycieków jest suchy.

    Dodano po 57 [minuty]:

    Nie za bardzo Kojarzę. co ma wspólnego czujnik położenia wału do układu paliwa może ktoś mi to podpowie.
  • Poziom 11  
    Czujnik położenia wału ma to do siebie, że kiedy nie jest już taki sprawny jak być powinien, przesyła sygnał dalej o swoim położeniu(jak sama nazwa wskazuje) i pompa paliwa podaje według odbioru sygnału tyle paliwa jakie są obroty.
  • Poziom 9  
    Ok już teraz wiem jak działa tylko chodzi oto ze jak zgaszę silnik to po chwili widzę jak cofa mi paliwo w kierunku filtra paliwa a to ze nie trzyma obrotów to jak koledzy piszą jest wina zapowietrzonego układu paliwa szukam przyczyny dlaczego tak jest .Rano auto normalnie zapali a po chwili zgaśnie bo niema paliwa w układzie ,po chwilowym kreceniu rozrusznikiem zapala.pewnie jak znajdę przyczynę przy pomocy was koledzy to wszystko wróci do normy.
  • Poziom 11  
    Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
  • Poziom 9  
    Tak silnik pracuje normalnie tylko ma nierówne obroty a tak auto jeździ normalnie bez żadnych problemów tylko to rano teraz w zimie jest okropne bo auto podczas mrozu zapali ostatnimi siłami akumulatora to po chwili zgaśnie czy jak założę zaworek który puszcza paliwo w jednym kierunku to pomoże to.
  • Poziom 11  
    A widzisz jakieś zanieczyszczenie filtra paliwa? Czy tam brud jest jakiś czy coś. Widzę, że pompa paliwa zasysa z powrotem paliwo a tak być nie powinno. Musisz jechać do mechanika z tym. On Ci bardziej pomoże. Najlepiej nie robić tego na własną ręke. Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Właśnie chciałem sam to zrobić nauczyć się trochę żebym miał pojecie jak to działa poto jest te forum prawda.
  • Poziom 11  
    Z pompą paliwa lepiej nic nie robić sam bo można jeszcze bardziej uszkodzić. Najlepiej sie zgłosić taka moja rada.
  • Poziom 9  
    Założyłem zaworek zwrotny i pomogło.Auto już nie gaśnie po chwili jak zapali ale obroty silnika swoja drogo dalej są nierówne.
  • Poziom 11  
    Ustaw jeszcze zapłon i będzie git. Pzdr
  • Poziom 9  
    Kolega nawet nie wie ze to jest silnik diesla a nie benzyna trzeba czytać to co wcześniej jest napisane.silnik dalej pracuje nierówno ale udam się do mechanika przerasta mnie to już pozdrawiam wszystkich i dziękuje za rady .temat zamknięty.