Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf II "info" na temat tego silnika

lukasz506 13 Gru 2009 19:56 9444 6
  • #1 13 Gru 2009 19:56
    lukasz506
    Poziom 19  

    Witam znajomy przymierza się kupić golfika mk2 1.6 rocznik 1991 z takim oto silniczkiem:
    VW Golf II "info" na temat tego silnika
    I pytanie co możecie powiedzieć na temat tego silnika, jak on współpracuje z LPG, jak to się sprawdza w praktyce, bo ja nie miałem z tym silnikiem nigdy do czynienia, to jest jeszcze gaźnik pierburg czy monowtrysk?

    1 6
  • Pomocny post
    #2 13 Gru 2009 20:30
    nsbns
    Poziom 9  

    Witam
    Silnik bardzo dobry moim zdaniem. Trzeba tylko zwrócić uwagę w jakim stanie. Jeśli zadbany to jescze pojeździ, jeśli zużyty to raczej nie warto brać. Ogólnie ze starszymi silnikami VW jakiś strasznych problemów nie ma (z nowszymi nie wiem bo nie miałem nic nowszego niż 1.8 (ACC)). Silnik mało awaryjny jeśli się o niego dba, a i części nie są takie drogie. Gaz myślę że zniesie bez problemu. Jak silnik 1.8 (ACC) jest nie do zdarcia na gazie, tak myślę że w tym też problemu nie będzie. Zasilanie to oczywiście gaźnik. Miałem Golfa mk II 1.6 ale bez gazu i pracował super. Do spokojnej jazdy po mieście czy jakiś niedalekich wypraw bardzo dobre autko.

    0
  • Pomocny post
    #3 13 Gru 2009 20:40
    Mietek1976
    Poziom 13  

    Jest to jedna z lepszych jednostek vw zagazowanie jej nie powinno sprawiac żadnego problemu.

    0
  • #4 14 Gru 2009 10:47
    lukasz506
    Poziom 19  

    To jeśli to jest gaźnik to bez problemu będzie pracował na instalacji I-generacji tak?
    Pozdrawiam

    0
  • #5 14 Gru 2009 16:48
    nsbns
    Poziom 9  

    Raczej tak choć na gazie się za bardzo nie znam. Ale mimo wszystko polecał bym raczej jakąś nowszą generację.

    0
  • #6 15 Gru 2009 13:31
    witek64089
    Poziom 10  

    Brat miał zagazowanego mk2 wiec trochę się przy tym tez bawiłem... silnik z mk2 1.6 spisuje się bardzo dobrze na gazie... bywają problemy przy przełączaniu z benzyny na gaz, wtedy gaźnik może zacząć wariować (może, ale nie musi) ale wystarczy odłączyć akumulator na kilka minut i jest ok. i najlepiej odpalać na gazie jeśli to jest możliwe... wtedy niema problemu z gaźnikiem. (dodam ze wymiana gaźnika nic nie daje-sprawdzone)

    0
  • #7 25 Gru 2009 15:38
    rafał0507
    Poziom 11  

    Kolego wygląda mi to na silnik 1.6 PN, który sam posiadam. Przydałoby się jeszcze zdjęcie z boku, tak aby kolektory dolotowe było widać oraz zespół podający paliwo. Jeśli to silniczek PN to powiem tylko tyle.... Jeżdżę na zagazowanym silniczku i instalacji gazowej I generacji już prawie 5 lat i tylko 1 raz od założenia byłem na regulacji skladu mieszanki. Nic się nie dzieje z tym silnikiem. Oczywistą sprawą jest wymiana na czas świec i kabli zapłonowych. Według mnie silnik warty uwagi.
    Pozdrawiam

    0