Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer ControlsComputer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[eagle]Kilka problemów z eagle

13 Gru 2009 21:25 3550 15
  • Poziom 10  
    Witam!
    Gdy robię schemat z wzmacniaczem operacyjnym TL072, eagle nie rysuje ósmej i czwartej nogi. Wie ktoś co chodzi?

Jestem początkujący w eagle, pewnie to jakiś drobiazg.

Z góry dzięki!
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 10  
    Dzięki!
    A wie może ktoś jak z gotowej płytki dwustronnej[*brd] zrobić płytkę jednostronną?
  • Poziom 15  
    Witam!
    Opcje są trzy, zależy co kolega chce uzyskać:

1. Przeniesienie ścieżek na inną warstwę:
    -Change: Layer... i wybrać odpowiednią warstwę, kliknąć OK,
    -Define a group ( ikona po lewej od Change ), zaznaczyć obszar klikając lewym przyciskiem myszy i zamknąć klikjając dwukrotnie lewym przyciskiem. Następnie kliknąć prawym i wybrać Change: Group.
    Ta opcja przenosi tylko ścieżki przy THT to nie przeszkadza, ale przy SMD już tak.

2. Jeśli ścieżki mają być na jednej warstwie przy wydruku ( np. do metody termotransferowej ) to trzeba w Show/hide layers zaznaczyć obie warstwy i przy wydruku zaznaczyć drukowanie na czarno.

3. Przy wykonywaniu plików Garber trzeba zaznaczyć odpowiednie warstwy w oknie po prawej stronie CAM Processora.
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 39  
    MELP napisał:
    Witam!
    Opcje są trzy, zależy co kolega chce uzyskać:

1. Przeniesienie ścieżek na inną warstwę:
    -Change: Layer... i wybrać odpowiednią warstwę, kliknąć OK,
    -Define a group ( ikona po lewej od Change ), zaznaczyć obszar klikając lewym przyciskiem myszy i zamknąć klikjając dwukrotnie lewym przyciskiem. Następnie kliknąć prawym i wybrać Change: Group.
    Ta opcja przenosi tylko ścieżki przy THT to nie przeszkadza, ale przy SMD już tak.