Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WSK 175 problem z kompresją

15 Gru 2009 23:00 5826 10
  • Poziom 19  
    Witam, w mojej wsk 175 słychać syk powietrza spod głowicy, co może być tego przyczyną, dodam że głowica nie jest uszkodzona i powierzchnia przylegania do cylindra też nie uszkodzona, szpilki dokręcane na krzyż. Pozdrawiam
  • Poziom 31  
    Uszczelka do wymiany zapewne.
  • Poziom 19  
    kiedy tam nie było i nie ma uszczelki
  • Poziom 14  
    A ja bym się kłócił i powiedział ze to nie spod głowicy tylko dmucha w wydech itp. Cylinder nie jest pierwszej młodości i zawsze będzie coś przepuszczało miedzy tłokiem a cylindrem, a pod głowica uszczelka jest, zapewne z blachy.
  • Poziom 2  
    Według mnie to jest wina braku uszczelki, piszesz że niebyło to ją daj ;]
    Spróbuj na początku wyciąć z jakiejś twardej tektury kształt przylegania cylindra do głowicy, posmaruj smarem i jak pomoże to możesz chwilę na tym pojeździć ale wypadało by kupić w polmozbycie nową.

    Moderowany przez Błażej:

    Uszczelka pod głowicę z tektury tak? Co ty masz człowieku w głowie? Pewnie też tekturę...

  • Poziom 19  
    Mam z kolei taki problem, przy drugiej WSK 125, świeca jak poczuje mieszankę to daje białą iskrę. Zapłon wielokrotnie przestawiany i w tej chwili ustawiony, na pusto jest ładna iskra fioletowa, a jak wkręcę w głowicę i próbuje odpalić to odpali ale dużych obrotach gaśnie i nie ma mocy. Gdy wykręcę tą świecę, to daje białą iskrę. Świeca też wielokrotnie zmieniana i bez rezultatu, zmieniony również kondensator, cewka i palatynki. Również był przekładany zapłon od innej WSK, która działała elegancko i wszystko jest ok w tej drugiej do tej pory. Zmieniany również przewód do świecy. Dodam że zmieniona cewka i kondensator pochodzą ze starych zapasów i są sprawne.
  • Poziom 33  
    Witam. Uszczelka musi być i musi być aluminiowa. Ustaw prawidłowo przerwę na przerywaczu bo jak iskra ginie na wysokich obrotach to przerwa jest za duża. Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    ja miałem tak przy wsk 125 syczało z pod głowicy założyłem od innej wsk125 i chodziła ale posłuchaj czy to na pewno z pod głowicy

    Dodano po 3 [minuty]:

    oczywiście inna głowice założyłem
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    Nie wiem jak stwierdziłeś że świeca w cylindrze nie wytwarza iskry, spróbuj zwiększyć poziom paliwa w komorze pływakowej. Nie wiem jaki gaźnik ma ten silnik ale sprawdź też czy dysze paliwowe nie są zatkane.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    witam i proponuje dobrze wsluchac sie skad wydobywa sie odglos syczenia ,prawdopodobnie wydobywa sie z zymeryngu walu korbowego podczas sprezania mieszanki w komorze wstepnej ,i zamiast przetloczyc mieszanke nad cylinder wydostaje sie przez zymeryng,a czy nie przedostaje sie pod glowica mozesz sprawdzic smarujac styk glowicy z cylindrem plynem do naczyn,w silnikach tych nie bylo uszczelek pod glowice bo wykorzystano tu system uszczelnienia zamkowego powodzenia i pozytywnych osiagniec w nowym roku
  • Moderator Samochody
    Zamykam temat i jeszcze jedna bardzo ważna rzecz: w WSK175, w żadnej odmianie tego silnika nie było uszczelki pomiędzy głowicą a cylindrem - konstrukcja wręcz to wykluczała. W przypadku nieszczelności naprawiało się głowicę poprzez szlifowanie płaszczyzny przylgni głowicy.