Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi - gaśnie

16 Gru 2009 11:54 18172 21
  • Poziom 12  
    Witam ! Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 2002 rok

    Czasami Gaśnie podczas jazdy jak chce ponownie odpalić to nie odpala na zapłonie tylko musze wyłączyć i włączyć zapłon i dopiero zapala prosze o pomoc

    Moderowany przez Michu10:

    Temat przeniosłem

    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 32  
    W profilu masz elektromechanik, więc co sprawdziłeś sam?
  • Poziom 12  
    sprawdziłem przepływomierz ma przerwany ten drucik czy to może być od tego??
  • Poziom 32  
    Bez MAF-a powinien palić bez problemów, tryb pracy awaryjnej masz wtedy. Oczywiście należy podstawić sprawny.
  • Poziom 10  
    Witam kolego przepraszam że po 2 latach odświerzam temat ale mam ten sam problem co Ty proszę odpisz jaka była usterka pozdrawiam.
  • Poziom 1  
    Ja miałem to samo.
    Wymieniłem prawie wszystko - wstryskiwacz, pompę paliwową, gasł dalej.
    przyczyna była prozaiczna - zapchane siteczko (grzybek) paliwowe znajdujące się w baku. Po przeczyszczeniu - problem znikł i pojawiał się na nowo jak jechałem na oparach paliwa - czymś był bak zanieczyszczony.

    Mam nadzieję, że pomogło

    Maciek
  • Poziom 35  
    W starszych modelach odpadała farba w srodku zbiornika i zatykała pompe i całe zasilanie w paliwo. Był recall na to.
  • Poziom 23  
    Witam !
    Mam ten sam problem z tym samochodem , zapala normalnie , po przejechaniu około 5 kilometrów samochód gaśnie i można go zapalić po ostygnięciu silnika. Komputer wskazał błąd
    czujnika wałka rozrządu który został wymieniony , problem nie ustąpił. Teraz komputer nie pokazuje żadnego błędu a samochód gaśnie , podejrzewam że przyczyną może być zapchanie układu paliwowego opisywane przez kolegę fuelinyourblood .Kolega pisze że był recall na tą usterkę tylko nie wiem w jakich modelach i rocznikach.
  • Poziom 10  
    Witaj kolego komputer mi też pokazywał czujnik wałka rozrządu a poleciał czujnik wału korbowego wymieniłem go i auto śmiga.Ale jeżeli chcesz bez problemowo eksplatować Hyundaia to polecam lać ropę verwę lub tą najlepszą na shelu czy bipi polecam wlać do baku taki preparat do czyszczenia wtrysków w dieslu,jest on dostępny na stacjach benzynowych,jedna butelczka na cały bak raz na rok.Jak w przyszłości będziesz miał problemy z Hyundaiem to pisz bo ja już troche przeżyłem ze swoim dlatego że prubowałem oszczędzać na taniej ropie i za głupote zapłaciłem.Ale ogólnie to bardzo dobre samochody mało awaryjne jeżeli dbasz o niego mniej się psują niż Passaty a miałem dwa polecam się pozdrawiam.Aha napisz mi czy po wymianie wałka rozrządu nadal zaświeca Ci się kontrolka komputera?

    Dodano po 1 [minuty]:

    [quote="cupra76"]Witaj kolego komputer mi też pokazywał czujnik wałka rozrządu a poleciał czujnik wału korbowego wymieniłem go i auto śmiga.Ale jeżeli chcesz bez problemowo eksplatować Hyundaia to polecam lać ropę verwę lub tą najlepszą na shelu czy bipi polecam wlać do baku taki preparat do czyszczenia wtrysków w dieslu,jest on dostępny na stacjach benzynowych,jedna butelczka na cały bak raz na rok.Jak w przyszłości będziesz miał problemy z Hyundaiem to pisz bo ja już troche przeżyłem ze swoim dlatego że prubowałem oszczędzać na taniej ropie i za głupote zapłaciłem.Ale ogólnie to bardzo dobre samochody mało awaryjne jeżeli dbasz o niego mniej się psują niż Passaty a miałem dwa polecam się pozdrawiam.Aha napisz mi czy po wymianie wałka rozrządu nadal zaświeca Ci się kontrolka komputera. Jeszcze jedno w tych modelach jest bak plastikowy nic nie odpada panowie.
  • Poziom 35  
    Bezum1

    Problem dotyczył pierwszych wersji Santa Fe. Odpadała farba w zbiorniku i zatykała wszystko począwszy od sitka w zbiorniku, na filtrze, pompie i wtryskach koncząc. Problem był głownie z Santa Fe, ale sprawdzałem w podobnych przypadkach inne Hyundaie tez. Zdazały sie przypadki z czujnikami wału lub wałka. Nagminne sa EGRy, petla immo i elektryka w skrzynce pod maska. Ponadto nie było wiekszych problemów z tymi autkami. zwaszcza z i30.
  • Poziom 39  
    bezum1 napisał:
    czujnika wałka rozrządu który został wymieniony , problem nie ustąpił
    Przy diagnozowaniu słabym sprzętem przy uszkodzeniu czujnika wału wskazuje czujnik wałka.
  • Poziom 23  
    Witam !
    Awaria czujnika wałka rozrządu była zdiagnozowana w autoryzowanym serwisie Hyundaia . Nie wiem jakim sprzętem dysponują , po wymianie czujnika wałka samochód dalej gaśnie ,serwis zaproponował wyminę pompy za 3000 zł :D .
    Dzisiaj sprawdziłem smoka w baku i wszystko jest OK. Tak więc zostaje mi spróbować wymienić czujnik wału.
  • Poziom 10  
    Witam mi też w autoryzowanym serwisie zdiagnozowali wtedy czujnik wałka zapłaciłem kasę i nic nie pomogło też chcieli mi cuda wymieniać dopiero pojechałem do mojego mechanika powiedział wymieńmy czujnik wału korbowego bo czasami zle komputer zdiagnozuje wymieniłem i pomogło,ale to nie oznacza że będziesz miał to samo ale czujnik dużo tańszy niż pompa polecam używany z allegro bo w serwisie hyundaia zabulisz jak za woły a co do pompy to nich najpierw sprawdzą cwniaki z hyundaia a nie naciągają że może to a może to,bo wymienią Ci cały układ wtryskowy na nowy.Daj znać co gdzie jak a ja popytam mojego mechanika co może być jeszcze pozdrawiam.A tu masz używane pompy jakby co http://allegro.pl/listing.php/search?change_v...&order=p&sg=0&string=pompa+wtryskowa+2.0+crdi
  • Poziom 35  
    Ja tez pracowałem w serwisie Hyundaia i nigdy nie było problemu z tymi autami. A tym bardziej z diagnostyka. A pompy wysokiego cisnienia nigdy nie zmieniałem chyba ze lała na zewnatrz.

    Jakie objawy? Jakie błedy?
  • Poziom 23  
    Dzisiaj wymieniłem czujnik położenia wału korbowego , samochód chodzi jak zegarek. Nie bardzo rozumiem jak autoryzowany serwis nie mógł zdjagnozować tej usterki i po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu zaproponował wymianę pompy.Dziękuję kolegom za pomoc i naprowadzenie na właściwy trop.
  • Poziom 10  
    Cieszę się że mogliśmy pomóc, uważaj na autoryzowane serwisy, Powiem tak kolego autoryzowany serwis mógł zdiagnozować bo to na pewno nie pierwszy przypadek ale oni wolą naciągać uczciwych obywateli na kasę.Pamiętaj nie daj się im naciągać,my jak możemy to pomożemy zawsze pozdrawiam.
  • Poziom 8  
    Witam jestem nowy tu i mam taki problem z hyundai santa fe 2002r 2.0crdi 4wd , historia taka podjechalem do sklepu wszystko ładnie pieknie jak wrociłem po 30 min nie chciał odpalic krecił i krecił i nic ale po jakis 30 min odpoalił no i ok , nastepnego dnia stałem na swiatłach i nagle zgasł i to samo tylko ze po jakis 5 min odpalił , pompe wtryskową regenerowałem bo wywalało cisnienie , prosił bym o szybka pomoc lub doradztwo
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Szybka pomoc = diagnostyka. Przy takim opisie, nie da się pomóc.
  • Poziom 35  
    No jak mozna pomóc qwa jak informacji jak kot napłakał! Błedy ? Cisnienie?
  • Poziom 8  
    jak bym wiedział jakie mam bledy to raczej bym napisal ale dla nie ktorych trodne do zrozumienia , dzis podłonczyłem komputer pisze ze czujnik wałka rozrzadu ale jednak wymieniłem czujnik czujnik położenia wału korbowego , i narazie nic sie nie dzieje
  • Poziom 2  
    Witam ! Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 2004 rok

    Czasami Gaśnie podczas jazdy jak chce ponownie odpalić to nie odpala na zapłonie tylko musze wyłączyć i włączyć zapłon i dopiero zapala prosze o pomoc.Obecnie został wymieniony regulator ciśnienia paliwa ale wada dalej istnieje .Po podłączeniu ponownie pod komputer pokazuje że winą jest nadal regulator. Bardzo proszę o pomoc.
  • Poziom 2  
    Witam ponownie udało mi się znalezć przycznę wadą był regulator ciśnienia paliwa i listwa paliwowa.Którą zakupiłem używaną od anglika regluator kupiłem nowy.I teraz jest wszystko wporządku.