Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Słabe grzanie (nadmuch) w deawo lanos 1.5

16 Dec 2009 17:30 6469 9
  • Level 1  
    Witam, mam problem z Daewoo Lanos 1.5, od pewnego czasu zauważyłem że mam bardzo słaby nadmuch powietrza. Z nadmuchu leci letnie powietrze zamiast ciepłego na każdym stopniu grzania, płyn wymieniłem w chłodnicy na nowy, wszelkie przecieki płynu zostały zlikwidowane i poprawnie odpowietrzyłem. Nie wiem jaka jest tego przyczyna i myślę że ktoś pomoże mi ten problem rozwiązać bo zima już za pasem :D.
  • Level 31  
    Słąby nadmuch, znaczy wentylator niedomaga ? Może coś się zablokowało w przegrodach regulujących przepływ powietrza przez nagrzewnice. Jeżeli temperatura płynu jest OK, silnik nagrzany, to może nie załącza się obieg prze nagrzewnice umieszczoną w okolicy dmuchawy, wystarczy sprawdzić, czy przewody wodne idące do nagrzewnicy są gorące zasilający i powrotny.
    Jeżeli uszkodzi się regulator obrotów silnika wentylatora, to powinien chodzić na pełnych obrotach przy ustawieniu prędkości na max. Jeżeli tak nie jest, trzeba sprawdzić silnik dmuchawy....
  • Level 18  
    Też mam lanosa i obstawiam na 90% linki od pokręteł. Często się urywają.
  • Level 13  
    równie dobrze nagrzewnica może zasyfiona
  • Level 11  
    może być uszkodzony termostat lub uszczelka pod głowicą
  • Level 14  
    no właśnie mam ten sam problem u mnie cieknie płyn z pod uszczelki głowicy a wąż powrotny z nagrzewnicy jest lekko ciepły i właśnie nie wiem na co postawić postawić na uszczelkę pod głowicą ajaki to koszt
  • User removed account  
  • Level 13  
    ... i w takim przypadku trzeba trochę zmniejszyć przepływ przez reduktor lpg. Doświadczalnie można założyć jakiś zacisk na węża ;-)
  • Level 11  
    Mam Lanosa i powiem szczerze że linki to makabra wymieniałem 2 x i się poddałem, kierunki powietrza ustawiam ręcznie, reszta chodzi.
    Odkręć silnik dmuchawy, wystarczy się położyć na dywanik pasażera i zobaczysz 3 śrubki odkręć silnik sam wypadnie odłącz przewody i najlepiej układ przedmuchać z pistoletem powietrzem, dodam że to jest też wada lanosów bo nie mają filtra przeciwpyłkowego, gromadzą tam się liście itp..
  • Level 2  
    Witam. Miałem ten problem po załozeniu LPG. Rozwiązałem to zmieniając termostat na oplowski 92 lub 94 stopnie. Oryginał ma 88. Linki to inna sprawa. Jak się urwie to dmucha tylko nie tam gdzie chcesz.