Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nexus One czyli Google Phone z Androidem 2.1 i 3D UI

danielde 16 Gru 2009 20:10 3269 5
  • Nexus One czyli Google Phone z Androidem 2.1 i 3D UI
    Pojawiły się zdjęcia tajemniczego Google Phone, znanego także jako Nexus One. Jak widać na zdjęciach poniżej, smartfon wygląda bardzo podobnie do urządzenia widzianego jakiś czas temu w przeciekach. Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, system Android w wersji 2.1 został zaktualizowany o elementy 3D znajdujące się w pasku aplikacji, jak również zwiększono ilość pulpitów. Dodano też nową ikonę, znajdującą się poniżej ekranu urządzenia, obok przycisku "home". Dzięki niej możemy otworzyć podgląd kart odpowiadających wszystkim pulpitom, co może przynieść interesujące możliwości. Prawdopodobnie w ostatnich dniach ukazała się aktualizacja oprogramowania, która upewniła nas, że nowy smartfon będzie identyfikowany jako Nexus One, co można wyczytać w informacjach o systemie. Urządzenie wyposażono w moduł WiFi i domyślnie dostępna jest aplikacja Google Navigation oraz narzędzie Google Goggles. Nexus jest niezwykle cienki i elegancki i nie posiada zbyt wielu mechanicznych przycisków, ponieważ cztery przyciski znajdujące się tuż pod ekranem są dotykowe, a poza nimi znaleźć można przyciski regulacji głośności. Na obudowie smartfonu nie znajdziemy też logo HTC.

    Poniżej zdjęcia i krótkie filmy prezentujące opisywany Google Phone.

    Nexus One czyli Google Phone z Androidem 2.1 i 3D UI Nexus One czyli Google Phone z Androidem 2.1 i 3D UI Nexus One czyli Google Phone z Androidem 2.1 i 3D UI Nexus One czyli Google Phone z Androidem 2.1 i 3D UI




    Nexus One czyli Google Phone z Androidem 2.1 i 3D UI Nexus One czyli Google Phone z Androidem 2.1 i 3D UI Nexus One czyli Google Phone z Androidem 2.1 i 3D UI Nexus One czyli Google Phone z Androidem 2.1 i 3D UI


    Link


    Link


    źródło:
    http://www.engadget.com/2009/12/14/exclusive-...google-phone-nexus-one-photos-android-2-1-on/
    http://www.engadget.com/2009/12/15/nexus-one-finally-caught-on-video-alongside-its-packaging/


    Fajne! Ranking DIY
  • #2 17 Gru 2009 13:19
    mati-fiolek
    Poziom 13  

    Jak dla mnie telefon bardzo fajny :) Lecz co myślicie o tym całym systemie Android ?

  • #3 17 Gru 2009 18:03
    basstec
    Poziom 34  

    Uzywam androidka dopiero 2 tygodnie ale jestem nim zachwycony, konkretnie htc magic z orange, z oryginalnym softem. Dla mnie system jest szybki i wygodny, nie zawiesza sie i nie zamula. Po doinstalowaniu kilku aplikacji robi co chce i kiedy chce tak jak mu zlecam :) W tym dla mnie jest lepszy od iphona, mam wrazenie, ze ja nim wladam a nie robie to co on chce.

    Tak do artykulu to boje sie, ze przedobrza w koncu. Nawala roznych dziwnych nakladek i spowalniaczy, ze szybki androidek bedzie chodzil jak produkt MS. Mnie sie juz nawet sense nie podoba bo mam wrazenie spowolnienia wzgledem czystego softu.

  • #4 17 Gru 2009 18:42
    TokamakPl
    Poziom 16  

    Nakładki rzeczywiście spowalniają system ,jednak Nexus będzie działał na mikroprocesorze Qualcomm Snapdragon taktowanym zegarem 1GHz :D a dodatkowe MHz spowodują że wszelakie wodotryski nie będą zamulać. Telefon bardzo interesujący, szczególnie że posiada 5 megową kamerę. Po 5 miesiącach używania G1 mogę stwierdzić że software-owa klawiatura może z powodzeniem zastąpić fizyczną. Android market zaczyna być naprawdę bogaty a kolejne aktualizacje Androida przynoszą zauważalne poprawy wydajności. Nexus ma przed sobą świetlaną przyszłość.

  • #5 18 Gru 2009 16:14
    basstec
    Poziom 34  

    Przyszlosc owszem bedzie mial dobra tylko, ze male jest grono ludzi, ktorzy w ogole wiedza co to android.

    Ostatnio mialem tak akcje w sklepie: kolo wpada, niby znajomy szefa, pyta jaki bardzo dobry fon kasa nie gra roli. To mu mowie iphon? - nie pasuje nie lubi - nokia symbian? - nie lubie symbiana - windows mobile? - a co to jest? - to pewnie o androidzie tez nie slyszales? - nie a jakie to telefony?. I gosciu co robi? wyciaga z kieszeni E66 i mowi, ze super telefon.

    Jesli chodzi o androida to nad marketingiem google musi troche popracowac i trafic do szerszego grona odbiorcow. Android ma wszystko co potrzeba: jest prosty, intuicyjny, "ladny" wiec z powodzeniem kazdy moze spokojnie uzywac jako alternatywy dla samsungow czy lg z dotykiem i za darmo buszowac po markecie w poszukiwaniu gierek czy aplikacji.