Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak podzielić kartę tnk? GLOBO 7300 PVR

martinus83 16 Dec 2009 21:53 5776 20
    martinus83
    Level 11  
    Witam.
    W tym temacie jestem laikiem, ale może mi pomożecie. Chce odbierać telewizje TNK w 2 pokojach ale płacić tylko za jedną kartę. W jednym pokoju chciałem zastosować taki tuner GLOBO 7300 PVR aby nagrywać. Jaki drugi tuner by miał być bez możliwości nagrywania i co by mi było jeszcze potrzebne.
    biber40
    Level 21  
    Temat jest poruszany na forum,użyj funkcji szukaj
    foster51
    Level 11  
    potrzebujesz spliter conax no i instalacja antenowa musi być na 2 odbiorniki.

Pozdrawiam
    ANUBIS
    Level 32  
    Witam

Dokupić druga kartę i zamontować konwerter Twin i wszystko działa , splitter obsługujący conax wyjdzie drożej w zakupie niż w/w zestw karta+konwerter .
    biber40
    Level 21  
    Do tego sprzętu co wymienił autor tematu wystarczy dokupic tuner Globo FTA, konwerter twin,w tunerach zmienic oprogramowanie na alternatywne i spiąć kabelkiem telefonicznym przez rs232 i cieszyć się jednym abonamentem na kilku tunerach.Opticum 7300 ma dwa czytniki z mozliwosciami rozdzielenia C+ i TNK jednoczesnie
    foster51
    Level 11  
    Biber40 ma racje przy dwuch Globo nie potrzeba splitera. Zmyliło mnie to co napisał autor.

martinus83 wrote:
    Jaki drugi tuner by miał być bez możliwości nagrywania i co by mi było jeszcze potrzebne.

Nie było jednoznacznie napisane że drugi tuner to też globo.

Pozdrawiam
    martinus83
    Level 11  
    biber40 jaki tuner globo fta proponujesz?
    Na elaktrodzie wyczytałem że 2 takie same tunery globo 7300 pvr nie będą dobrze działały gdzy będzie dysk zewnętrzny podłączony (pendrive). Jeśli połączenie tunerów będzie przewodem przez rs232 i mówisz że to działa to wystarczy tylko jedna TNK.

Aukcję usunąłem.
    Regulamin p.10.11 - GKVIDEO
    biber40
    Level 21