Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stroboskop LED w ustach wokalisty .

16 Gru 2009 23:56 3199 11
  • Poziom 2  
    Witajcie, wydaje mi się że nikt do tej pory nie mówił o niczym takim. Na koncercie grupy Rammstein wokalista podczas wykonywania jednego z utworów miał zamontowany stroboskop w ustach, zasilanie było poprowadzone kabelkiem z zewnątrz.
    Stroboskop LED w ustach wokalisty .

Chciałbym uzyskać efekt zbliżony do tego, oczywiście jak najmniejszym kosztem. Nie znam się na elektronice ale bardzo chcę coś takiego zrobić. Myślałem o diodach LED ale chyba generują zbyt słabe światło. Ważną rzeczą jest to żebym miał zdolność mówienia.
    Bardzo proszę o Wasze pomysły
  • Poziom 43  
    Chyba tylko diody Led i skąd wiesz, że da rady normalnie mówić? Musiałbyś użyć super jasnych białych i na dodatek zasilanie - niskim napięciem i do tego z baterii.
  • Poziom 2  
    Co do mówienia: śpiewa cały utwór i oczywiście bez playbacku. Jakie to są super jasne? 20000mcd?
  • Poziom 15  
    Musi to być na ledach, bo palnik stroboskopowy by go zabił.
  • Poziom 2  
    A jakie ledy proponujesz? możesz mi wskazać na allegro?
  • Poziom 43  
    Wstawi link i temat poleci do kosza, bo nie chce ci się zobaczyć, jakie dają najwięcej światła....
  • Poziom 19  
    Najlepiej jakies diody smd polutowane równolegle ( w celu zmniejszenia napięcia ) i zabezpieczone np. lakierem.
  • Poziom 15  
    zimne białe, albo power ledy chociaż to nie wyjdzie tanio, więc proponuje zimne ledy 76000 mcd
  • Admin grupy Projektowanie
    Obecnie LED dają bardzo silny strumień światła,

przykładowo z oferty EDISON OPTO
    ET3528H-1E1W
    ET3528W-AB1W
    ET3528X-AE1W
    Można pójść dalej i skorzystać z RGB
    ET3528RTB-311W

Lub FLUX
    LED-SFW4
    LED-SFW

Wszystkie wymieniony diody znajdziesz przez www.google.pl