Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

jaki zestaw nagłośnienia na wesela , studniówki, imprezy oko

17 Dec 2009 01:49 2899 3
  • Level 1  
    Witam,
    jestem początkującym forumowiczem jednak dołączyłem do Waszego grona gdyż stoję przed ciężkim wyborem mianowicie zamierzam wymienić sprzęt nagłaśniający na nowy konkretnie jbl jrx115 i ldm pdp615 na coś innego... przy okazji jeśli ktoś chce kupić te kolumny to zapraszam na priva .

Interesuje mnie cały zestaw czyli to co powinnno sie znajdować w racku oraz dwie góry dwa doły i dwa odsłuchy :) góry około 350W na strone doły około 400W na strone i monitory myślę że po 100W wystarczą , do tego posiadam końcówki mocy ads lx1400 i ads lx800 i mikser LEM 10-kanałowy z efektem pogłosowym. mikrofony już mam sennheiser e840 i 2x e835,

co jeszcze powinno znajdować sie w racku???? jakie wybrać kolumny???

Zespół składa sie z trzech osób ( trzy wokale, klawisz, saksofon i gitara)

co mi zaproponujecie??? pieniadze jakie chce na to przeznaczyc to około 8000zł

Dodano po 2 [minuty]:

jednym słowem posiadam już :
    Mikser LEM 10-kanałowy z kamerą pogłosową
    ads lx1400
    ads lx800
    mikrofony

przede wszystkim zastanawiam się nad kolumnami i odsłuchem najlepiej żeby to był jeden zestaw może być używany!!!
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 43  
    Używany zestaw (czyli topy, basy i odsłuchy) z jednej firmy będzie trudno osiągalny, ale szukaj, może natrafisz na taki.
    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z faktu, iż nie kupisz za tą kasę nowego, dużo lepiej brzmiącego zestawu od tego co masz. Za trochę większą kasę można by skompletować zestaw z klocków Pol Audio.
    W tej kwocie można skompletować zestaw z LDM.