Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zasilanie laptopa w samochodzie 12V/220V

17 Gru 2009 23:20 2918 4
  • Poziom 8  
    Witajcie, nie gniewajcie się jeśli głupiutkie pytanko, bo jestem zielony z tematu,
    chodzi mi o zasilenie laptopa w samochodzie.
    Kupiłem takie urządzonko
    ( https://obrazki.elektroda.pl/90_1261089710.jpg )
    kiedy podłączam laptopa,ale bez baterii, to nie startuje,
    przetwornica działa, lampka w lapku wskazuje,że prąd podaje, ale nie ciągle,tak, aby uruchomić laptopa.
    Chciałem spytać, czy to normalna sytuacja, czy muszę podłączyć baterię do laptopa i będzie ona doładowywana takimi skokami napięcia?
    I tu zastanawiam się, czy to normalne zjawisko i czy nie ma to wpływu na żywotność baterii i czy będzie tak działać?
    to tak jak by ciągle włączać i wyłączać wtyczkę z kontaktu;)

proszę o pomoc dość pilnie jak by można było

Wesołych Świąt dla wszystkich zaglądających na elektroda.pl
    chyba najbardziej pożyteczne forum w necie;)
  • Poziom 14  
    kosmicznie to wyglada to po pierwsze a po drugie to nie prosciej bylo kupic ladowarke samochodowa(fajnie dla baterii gdyby byla oryginalna-dluzej pozyje)?? bo jaki jest sens zamiany 12V/220/znowu 19V poza stratą energii??
    no ale jesli juz masz takie cudeńko to sprawdz jak zachowuje sie laptop z bateria, nie kazdy z wyjeta musi chodzic. no a to przygasanie moze swiadczyc o marnosci przetwornicy, bo o ile łatwo jest z prądu zmiennego zrobic stały to odwrotnie juz nie bardzo. A sadzac po wygladzie producent kiepski falownik wynagradza ciekawym wygladem:). przeczytalbym jeszcze jaka jest wydajność tego "urzadzenia" bo może Wacików być za mało.
    pozdrawiam i także życzę wszytskim wesołych świąt
  • Poziom 14