Witam
Mam 1200 zł - i chcę kupić wzmak , sub a także głośniki w podszybię - wiem, wiem lepiej w drzwi ale ja na prawdę jestem laikiem - i nie będę przerabiał ani dokonywał zakupu boczków.
Zacznę od tego że - autko audi 90 coupe - rocznik 91
/dlatego nie wiadomo ile mi posłuży jeszcze tak więc nie będę zakładał mat itp/
jak wiadomo malutki bagażnik dodatkowo skrócony butlą LPG.
W półce 2 głośniki 6/9 sony xplod,
radio soniacz 4x50 - stary model mp3.
Mam do wykorzystania już na wykończeniu wzmaka 2 kanałowy sony xplod 222 - myślę że wykorzystam go do głośników w półce.
Chcę zakupić wzmaka i suba i tutaj moje zainteresowania
wzmacniacz
Peiying Alien PY-1K76D monoblog /około 550pln/
CarPower HPB-1502 /około 500 pln/
sub
Pioneer TS-W307D4 /300pln/
Lanzar max 12 /250 pln/
W podszybiu - nie mam pojęcia ale wiem że wszycho będzie grało podobnie w cenie do 100 zł - ale jak byście mieli jakieś propozycję - z góry dziękuję.
Proszę Was bardzo - jako fachowców - z dziedziny CA o włączenie się do dyskusji i pomoc w znalezieniu odpowiedniego sprzętu dla mnie - słucham głównie hip - hopu
okablowanie mam .
Pzdr.
Mam 1200 zł - i chcę kupić wzmak , sub a także głośniki w podszybię - wiem, wiem lepiej w drzwi ale ja na prawdę jestem laikiem - i nie będę przerabiał ani dokonywał zakupu boczków.
Zacznę od tego że - autko audi 90 coupe - rocznik 91
/dlatego nie wiadomo ile mi posłuży jeszcze tak więc nie będę zakładał mat itp/
jak wiadomo malutki bagażnik dodatkowo skrócony butlą LPG.
W półce 2 głośniki 6/9 sony xplod,
radio soniacz 4x50 - stary model mp3.
Mam do wykorzystania już na wykończeniu wzmaka 2 kanałowy sony xplod 222 - myślę że wykorzystam go do głośników w półce.
Chcę zakupić wzmaka i suba i tutaj moje zainteresowania
wzmacniacz
Peiying Alien PY-1K76D monoblog /około 550pln/
CarPower HPB-1502 /około 500 pln/
sub
Pioneer TS-W307D4 /300pln/
Lanzar max 12 /250 pln/