Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

PioneerTS-W307D4 v Lanzar max 12, Peiying1K76D v CP HPB-15

rav audi 90 coupe 18 Dec 2009 01:21 2434 26
    rav audi 90 coupe
    Level 10  
    Witam
    Mam 1200 zł - i chcę kupić wzmak , sub a także głośniki w podszybię - wiem, wiem lepiej w drzwi ale ja na prawdę jestem laikiem - i nie będę przerabiał ani dokonywał zakupu boczków.
    Zacznę od tego że - autko audi 90 coupe - rocznik 91
    /dlatego nie wiadomo ile mi posłuży jeszcze tak więc nie będę zakładał mat itp/
    jak wiadomo malutki bagażnik dodatkowo skrócony butlą LPG.
    W półce 2 głośniki 6/9 sony xplod,
    radio soniacz 4x50 - stary model mp3.
    Mam do wykorzystania już na wykończeniu wzmaka 2 kanałowy sony xplod 222 - myślę że wykorzystam go do głośników w półce.
    Chcę zakupić wzmaka i suba i tutaj moje zainteresowania

wzmacniacz
    Peiying Alien PY-1K76D monoblog /około 550pln/
    CarPower HPB-1502 /około 500 pln/

sub
    Pioneer TS-W307D4 /300pln/
    Lanzar max 12 /250 pln/

W podszybiu - nie mam pojęcia ale wiem że wszycho będzie grało podobnie w cenie do 100 zł - ale jak byście mieli jakieś propozycję - z góry dziękuję.

Proszę Was bardzo - jako fachowców - z dziedziny CA o włączenie się do dyskusji i pomoc w znalezieniu odpowiedniego sprzętu dla mnie - słucham głównie hip - hopu
    okablowanie mam .
    Pzdr.
    matiaudio
    Level 35  
    Witam. Po twojej wypowiedzi widać że masz 1100zł na tył czyli szukaj w tej cenie używanego głośnika oraz używany wzmacniacz i zrób skrzynie. Za taką kase można coś fajnego skompletować.
    rav audi 90 coupe
    Level 10  
    Kolego/koledzy - ja nie chcę niczego używanego , chcę wzmak i sub na gwarancji - "z pierwszej ręki", tak więc jakby ktoś mogł się ustosunkować do podanej przeze mnie rywalizacji głośników i wzmacniaczy - który będzie lepszy - byłbym wdzięczny.
  • Helpful post
    niko123
    Level 29