Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf II czyżby czujnik temperatury??

Farus997 18 Gru 2009 16:18 4212 6
  • #1 18 Gru 2009 16:18
    Farus997
    Poziom 13  

    Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku tzn. nie mam ssania i jedyne co zrobię to rozładuje akumulator. Na ciepłym odpala bez problemu. Prawdopodobnie za ssanie w golfie II z gaźnikiem Pierburg 2EE odpowiada czujnik temperatury (niebieski). Wyciągnąłem go dziś i sprawdziłem podpinając miernik pod piny i wogólę zero reakcji na ciepło. Gdy jest w samochodzie i mierze na zimnym to pokazuje jakiś opór. Wyczytałem ze można sprawdzić napięcie tylko nie wiem jak. Co pod co podlączyć?? Ktoś miał już podobny problem??

    Golf II 1.6 PN Pierburg 2EE

    0 6
  • #2 18 Gru 2009 16:40
    MoniTOX
    Poziom 25  

    Tak, za ssanie odpowiedzialny jest czujnik temperatury.
    A jak tam akumulator, teraz zimno wiec też może być przyczyną.
    Powinieneś mierzyć rezystancję tego czujnika.

    0
  • #3 18 Gru 2009 16:55
    kamil_Ziomek
    Poziom 20  

    Tylko mierz rezystancje w temperaturze pokojowej bo tak to wynik będzie trochę oszukany.Wynik pewnie w granicach od 700-800 ohmów ale tego pewien nie jestem i musisz sam poszukać.

    0
  • #4 19 Gru 2009 14:00
    Farus997
    Poziom 13  

    akumulator na noc jest brany do domu;) Opor przy 20'C wynosi 1,1 Kohm

    I mam małe pytanie: właśnie odpalałem go z benzyny i jak dostał powietzra przy ssaniu to zgasł i pojawił sie dym ulatniający się z gaźnika przez przepustnice. Nie było czuć żadnej spalenizny tylko benzyne.czym to bylo spowodowane?

    0
  • #5 19 Gru 2009 17:55
    kamil_Ziomek
    Poziom 20  

    A czy ten dym był koloru białego ? Jeśli biały to była parująca benzyna

    0
  • #6 19 Gru 2009 23:40
    pyradj
    Poziom 12  

    witam,miałem ten sam problem z czujnikiem temperatury tylko w innym aucie,po wymianie czujnika gitara...mósisz gdzies znalesc w internecie jaką rezystancje powinien miec ten czujnik-mój przy -20 stopniach miał miec 6 kohm a przy 40 około 2 kohm natomiast przy 80 około 0,5 kohm

    0
  • #7 21 Gru 2009 12:45
    Farus997
    Poziom 13  

    Był białego koloru. Mam pytanie: czy w momencie załączenia się ssania przepustnica ma być całkowicie zamknięta?? Bo u mnie jest uchylona.

    0