Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

POLONEZ 1.6GLI GAZ szalone oboty biegu jalowego

robbery 08 Lip 2004 22:42 2295 8
  • #1 08 Lip 2004 22:42
    robbery
    Poziom 10  

Witam! Powiem tak. Jestem z wyksztalcenia technikiem elektronikiem, specjalnosc automatyka, obecnie jestem na 4 roku automatyki i robotyki. Jednoczesnie jestem posiadaczem poloneza 1.6GLI 95 r. z instalacja Landi Renzo! Zylo mi sie pieknie do poki, do poty moj polonez nie zaczal LOSOWO gasnac na wolnych obrotach. Dzialo to sie na gazie i benzynie. Np. na 10 jazd po miescie nie gasnal w ogole, badz gasnal 2 razy. Odwiedzilem wiec speca. Podlaczyl kompa stwierdzil na podstawie raportow bledu – brak sygnalu z sondy lambda. Optymistycznie ja zakupilem i ..... to samo. Nastepnie ten fachowiec zaczal analizowac auto dalej. Stwierdzil, ze wtrysk leje benzyna zamiast tryskac. Trzeba kupic nowy wtrysk. Wtedy ja juz podziekowalem za uslugi, gdyz na gazie auto tez gaslo, wiec co ma do tego wtrysk. Pojechalem do najlepszego i najdorozszego fachowca w miescie. Nie powiem, na podstawie kodu bledow stwierdzil awarie czujnika ssania. Zalozyl nowy, jazda probna, jest OK. Nazajutrz jade do Wroclawia 200km auto gasnie na biegu jalowym przez polowe drogi, powrotnie jest juz ok. Spece od gazu sprawdzali silniczek krokowy przepustnicy, niby jest ok.
    Pisze, bo nie chce wymienic polowy auta, zanim okaze sie, ze byl paproch w gazniku.
    Zwracam sie z prosba, czy ktos moze wie, co moze byc przyczyna takich zachowan auta. Jesli to wadliwie dzialania silnika krokowego, to jak jednoznacznie to stwierdzic, a jesli nie, to co to moze byc. Jak to bylo napisane w Archwium X, „prawda jest daleko stad...” Pozdrawiam ludzi, ktorzy maja przyjemnosc jezdzic;) polonezami!

0 8
  • Relpol
  • #2 09 Lip 2004 07:23
    diag
    Spec od samochodów